پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام علی نعمت اللهی - مدیر کل تبلیغات قزوین

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به این که دشمن بر روی پروژه دین گریزی جوانان سرمایه گذاری کرده است، مسئولیت حوزه و روحانیت را در مقابله با این هجمه خطیر دانست و گفت: آشنایی جوانان با س ائمه معصومین (ع) موجب اعتماد به نفس و هویت بخشی و واکسینه شدن نسل آینده در برابر تهاجم فرهنگی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت اللهی، عصر امروز در دیدار با خادمین بارگاه مطهر و نورانی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) اظهار کرد: مهمترین نکته ای که در موضوع امامت وجود درد معرفت ائمه معصومین(ع) است و باید تلاش کنیم تا بنیان های فکری و عقیدتی در جامعه تقویت شود.

وی افزود: پديده دين گریزی یکی از مشکلات اساسی جوامع انسانی است که همواره دغدغه هایی را برای خانواده های متدین به وجود آورده و تهدیدی جدی برای نسل جوان محسوب می شود و امروز وظیفه روحانیت و حوزه های علمیه در این عرصه بسیار خطیر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین افزود: جوانان كشور از بهترين افراد از حيث سلامت فکری، روحی و دینی می باشند و سرمايه گذاری، برای تسخير اين دژ مستحكم و انحراف جوانان گواهی بر این  ادعاست

حجت الاسلام نعمت الهی با بیان این که نقش متوليان و دستگاه های فرهنگی در برنامه ريزی صحيح و اصولی برای تقويت مبانی دینی و عقیدتی جوانان و تربيت آنان براساس الگوها ومعیارهای صحیح اسلامی، بسیار حیاتی است، اظهار کرد: در شرایطی که تهاجم فرهنگی غرب باورهای دینی و اعتقادی جوانان را نشانه رفته است، ترویج فرهگ دینی و احکام دینی و برنامه هایی مانند حرکت کاروان رضوی بسیار ارزشمند و تاثیرگذار است و باید مورد استقبال و توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: آن چیزی که می تواند همه ما را در دالان پر مخاطره آسیب های فرهنگی کنونی از خطر مصون سازد، شناخت ائمه معصومین(ع) و کلام نورانی اولیاء خداست و سپس عمل به توصیه های دینی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین ادامه داد: حرکت کاروان رضوی برای ایجاد اشتیاق معنوی و گرایش به معصومین(ع) بسیار ارزشمند است، اما در کنار این حرکت باید طرح های معرفتی هم ترویج شود و با تشکیل حلقه های معرفتی در کنار برنامه های کاروان، به شناخت مردم از سیره اولیاء خدا کمک کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha