جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباس فرازی‌نیا

حوزه/ مدیر ارتباطات حوزوی آستان قدس رضوی با تاکید بر ضرورت ارتقاء سطح بصیرتی جامعه، گفت: بالابردن بصیرت سیاسی در شرایط سخت امروز سبب می شود انسان از ریل قطار شهدا و انقلاب خارج نشود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام عباس فرازی‌نیا در ویژه برنامه سی‌ششمین سالگرد شهادت شهید حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدرضا کامیاب که در ایوان مقصوره صحن گوهرشاد برگزار شد، اظهار داشت: زندگی شهید کامیاب که یار امام خمینی(ره) و هم‌سنگر رهبر معظم انقلاب بود، سرشار از درس‌های مهمی برای ما است.

دوست را از دشمن تشخیص دهیم

وی با اشاره به اینکه بالابردن بصیرت سیاسی اجتماعی خود تا در شرایط سخت امروز قطار انقلاب از ریل شهدا و انقلاب خارج نشود، با تأکید بر داشتن بصیرت در تشخیص ولی، تکلیف و دشمن، تصریح کرد: شناخت ولی فقیه سبب می‌شود در هر عصری که زندگی می‌کنیم مایه زینت ولی فقیه باشیم؛ ولی فقیه نائب امام زمان(عج) و ولایتش ولایت رسول‌الله(ص) است بنابراین اگر ایشان را بشناسیم پشتیبانش خواهیم بود که در سایه این پشتیبانی به عزت، شرافت و امنیت می‌رسیم.

حجت الاسلام فرازی نیا با بیان اینکه اگر دوست و دشمن را بشناسیم و در رکاب ولی‌فقیه متحد و یک دست جلوه کنیم دشمن زمین‌گیر می شود همانطور که تا امروز نتوانسته اند هیچ غلطی بکنند، یادآور شد: دوست را با دشمن اشتباه نگیریم زیرا کسی که با ما اختلاف سلیقه دارد دلیل بر این نیست که در صف دشمنان است.

مدیر ارتباطات حوزوی آستان قدس رضوی توصیه کرد: وقتی دوران رقابت‌های سیاسی به پایان می‌رسد در راه تحقق آرمان‌های انقلاب، اسلام، نظام و ولایت‌فقیه کوشا باشیم تا دشمن نتواند در مقابل ما حرف دردسرسازی بزند.

ضرورت زنده نگهداشتن یاد شهدا

وی با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب «زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» اظهار داشت: امروز به هر نحوی یاد شهدای انقلاب، دفاع مقدس، شهدای ترور و مدافع حرم را به عنوان تکلیف گرامی بداریم، شهدا را بشناسیم و به عنوان الگوی قابل اقتدا به جوانان معرفی کنیم.

حجت الاسلام فرازی‌نیا افزود: شهدا کسانی هستند که قصد پیاده‌سازی حقیقت دین را داشتند و امروز در عصر غیبت امام زمان(عج) یادشان چنین عزت‌مدارانه نگه داشته می‌شود.

مدیر ارتباطات حوزوی آستان قدس رضوی تأکید کرد: باید تکلیف خود را با بصیرت بشناسیم و هر روز به فکر مقتدای مان یعنی امام عصر(عج) باشیم و مکتب و انقلاب‌ را با تفکر زمینه‌سازی ظهور مبارک گردانیم.

انتهای پیام  ۳۱۳/۲۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha