پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدرسه بویین زهرا

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بویین زهرا گفت: در شرایط امروز و با توجه به هجمه دشمن علیه مکتب اسلام، در کنار فعالیت های سنتی مثل منبر، باید از طریق ورود به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، به شبهات نسل جوان پاسخ داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم آقا زاده، در نشست علمی آموزشی طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بویین زهرا، گفت: مبلغین باید متناسب با نیازها و سطح و سن مخاطب احکام را تبیین کنند و اگر مباحث احکام به صورت عملی برای مردم بیان شود بهتر وتاثیر گذاریش بیشتر خواهدشد.

وی بر ضرورت پاسخگویی بقه شبهات تاکید کرد و افزود: مقام معظم رهبری فرمودند «امروز اسلام به عنوان یک پیام حیات بخش و پاسخی به معضلات زندگی و به عنوان راهی برای رهایی از مشکلات عصر حاضر، مطرح است و انسانها در اقصی نقاط جهان با همین باور به اسلام می گروند». لذا پاسخ به شبهات امروز نسل جوان و بیان احکام ضرورت بسیاری دار و مبلغین باید با مطالعه دقیق، به خوبی پاسخگوی شبهات در جامعه باشند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بویین زهرا  ادامه داد: رفع شبهه، توجه ویژه به جوانان به عنوان سرمایه اصلی هر جامعه، امری است که باید تمام مبلغان و دست اندرکاران امور دینی و فرهنگی به آن توجه نمایند.

آقازاده تصریح کرد: در حال حاضر در کنار فعالیت های سنتی مثل منبر، باید از طریق ورود به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، به شبهات نسل جوان پاسخ داده شود.

وی در پایان گفت: نسل جوان به روحانیت احترام می گذارد و برای مظاهر دینی و ملی اهمیت قائل است  ولی باید با زبان خود آنها صحبت کرد و تا بتوانند پاسخ پرسش های خود را به دست آورند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha