جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 هشتمین همایش بین المللی علمی آستان مقدس کاظمین(ع)

حوزه/ آستان مقدس کاظمین علیهما السلام اعلام کرد به واسطه اهتمام فراوان این حرم مطهر به مبانی دینی و اخلاقی جامعه و برای مشارکت در تغییر وضعیت اجتماعی و فرهنگی عراق، هشتمین همایش علمی بین المللی خود را امسال با این شعار برگزار می کند که "هرکس به امور مسلمانان اهتمام نکند، مسلمان نیست".

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آستان مقدس کاظمین علیهما السلام اعلام کرد به واسطه اهتمام فراوان این حرم مطهر به مبانی دینی و اخلاقی جامعه عراق و برای مشارکت در تغییر وضعیت اجتماعی و فرهنگی عاق، هشتمین همایش علمی بین المللی خود را امسال با این شعار برگزار می کند که "هرکس به امور مسلمانان اهتمام نکند، مسلمان نیست".

کمیته برگزار کننده این همایش نیز اعلام کرد تحقیقات و مقالات علمی شرکت کننده در این همایش را دریافت کرده است و در حال بررسی این تحقیقات و مقالات برای تشخصی میزان مطابقت آنها با شروط و محورهای همایش و شرایط نگارش مقالات علمی می باشد و در صورت نیاز برای اصلاح این تحقیقات با نویسندگان و محققان تماس گرفته می شود.

کمیته برگزار کننده این همایش همچنین اعلام کرد همایش امسال با هدف تاثیر و ایجاد تحول در وضعیت فرهنگی عراق در تاریخ ۱۹ و ۲۰ مرداد ماه برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha