شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 421397
۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
مسجدالاقصی

حوزه/ مناطق اطراف باب المجلس شاهد بروز تنش میان پلیس اشغالگر و نگهبانان مسلمان مسجد است، زیرا پلیس اشغالگر چند نفر از نگهبانان مسجد را در حال ورود به مسجدالاقصی تفتیش و بازرسی بدنی کرده است و اقدامات تحریک آمیز صهیونیست ها در کنترل کارت شناسایی نمازگزاران و بازرسی نگهبانان و کارمندان مسجدالاقصی همچنان ادامه دارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ، آخرین اخبار رسیده از فلسطین حاکی از آن است که صبح امروز یکشنبه، یکی از کارکنان کمیته بازسازی مسجدالاقصی در منطقه اطراف مسجد توسط صهیونیست ها بازداشت شده و شهرک نشینان یهودی نیز همچنان در حال ورود به مسجدالاقصی و هتک حرمت این مکان مقدس اسلامی هستند.

پلیس اشغالگر از صبح امروز باب المطهره از درهای مسجدالاقصی را برای اولین بار در دو هفته گذشته باز کرده است.

فراس الدبس مسئول روابط عمومی اداره اوقاف اسلامی گفت: مناطق اطراف باب المجلس شاهد بروز تنش میان پلیس اشغالگر و نگهبانان مسلمان مسجد است، زیرا پلیس اشغالگر چند نفر از نگهبانان مسجد را در حال ورود به مسجدالاقصی تفتیش و بازرسی بدنی کرده است و اقدامات تحریک آمیز صهیونیست ها در کنترل کارت شناسایی نمازگزاران و بازرسی نگهبانان و کارمندان مسجدالاقصی همچنان دادمه دارد.

وی افزود: ده ها نفر از شهرک نشینان یهودی صبح امروز از باب المغاربه وارد مسجد شده و با بهره برداری از حمایت شدید نیروهای امنیتی صهیونیست به رفت و آمد تحریک آمیز در مسجد پرداختند و این در حالی بود که پلیس اشغالگر ساعت هفت صبح، باب المغاربه را باز کرده و یگان های خود را در نقاط مختلف مسجد مستقر کرد، تا زمینه برای تامین امنیت شهرک نشینان یهودی فراهم شود.

الدبس ادامه داد: پلیس اشغالگر به طور پیوسته به دنبال تحریک نگهبانان مسجدالاقصی است و از آنها خواست به شهرک نشینان یهودی نزدیک نشوند، اما نگهبانان مسجد به این خواسته صهیونیست ها تن ندادند و در این هنگام بود که صهیونیست ها شروع به تصویربرداری از نگهبانان مسجد کردند و آنها را تهدید کردند.

اما از سوی دیگر از امروز صبح ده ها نفر از مسلمانان قدس با ورود به مسجدالاقصی جلسات درس و قرائت قرآن راه اندازی کرده و در اعتراض به ورود شهرک نشینان به مسجدالاقصی تکبیر سر دادند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha