پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران فارس

حوزه/ مصاحبه داوطلبان مقطع سطح چهار(دکتری) حوزه علمیه خواهران استان فارس با حضور ۱۴ متقاضی در روزهای شنبه و یکشنبه ۷ و ۸ مرداد ماه، برگزار شد

خانم سکینه سردار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز با اعلام این خبر گفت: مصاحبه سطح چهار(دکتری) رشته فقه و اصول گرایش فقه خانواده حوزه علمیه خواهران استان فارس، به مدت دو روز در موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه‌النبی(س) شیراز برگزار شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان فارس در این باره گفت: مصاحبه داوطلبان مقطع سطح چهار(دکتری) حوزه علمیه خواهران استان فارس، با حضور 14 متقاضی در روزهای شنبه و یکشنبه 7 و 8 مرداد ماه سال جاری، برگزار شد.

وی افزود: در این مصاحبه، داوطلبان پذیرفته شده در آزمون کتبی سطح چهار(دکتری) رشته فقه و اصول گرایش فقه خانواده، توسط حجج‌‌الاسلام والمسلمین بازرگان و موسوی و هم‌چنین خانم کلایی به لحاظ علمی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان فارس اعلام کرد: نتایج این مصاحبه در تاریخ 16 شهریور ماه سال جاری در وبگاه http://www.whc.ir  قابل مشاهده است.

وی در ادامه افزود: ارزیابی متقاضیان تدریس در مقطع سطح دو در 9 گروه حقوق و سیاست، زن در اسلام، ادبیات عرب، اخلاق اسلامی، فقه و اصول، عقاید و احکام، فلسفه و منطق، تفسیر و علوم قرآنی و تاریخ اسلام، در مدت زمان چهار روز و در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار شد.

سردار در خصوص روند اعلام نتایج این دوره از ارزیابی استادان مقطع سطح دو، گفت: پس از ثبت اطلاعات در سامانه اساتید و تأیید مدیریت استان، نتایج ارزیابی در هفته دوم مرداد اعلام و مجوز تدریس از طرف مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران صادر می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha