شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام زرینه

حوزه/ جمعی از خادمین بارگاه مطهر حضرت امام رضا(ع) با حضور در مدرسه علمیه خواهران امام صادق(ع) شهرستان بویین زهرا با طلاب و اساتید این مدرسه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، در این دیدار معنوی، حجت الاسلام محمد همایون زرینه ضمن تبریک دهه کرامت و قدردانی از حضور خادمین بارگاه هشتمین اختر تابناک آسمان امامت حضرت امام رضا(ع)،گفت:  این حرکت، جریان سازی عظیم فرهنگی در داخل و خارج از کشور است و حضور کاروان های خدام حرم رضوی موج عظیمی از شور و اشتیاق و عشق به اهل بیت علیهم السلام را ایجاد کرده است.

وی افزود: حضور خادمین بارگاه مطھر ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در شھرھای مختلف کشور، حرکتی ارزشمند و ماندگار است که اثرگذاری بسیاری که انتقال پیام است، داشته و نباید در آن تشریفاتی صورت گیرد.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا اظهار کرد: ارتباط و تعامل با مردم محروم و مستعضعف از ویژگی ھای پیشوای ھشتم شیعیان بود که باید سیره و روش این امام بزرگوار را در زندگی خود به کار ببندیم.

وی تصریح کرد: حرکت خادمین از حرم رضوی به سوی استان­ها و شهرهای کشور پیوند و ارتباط معنوی با نفوس و جان­ها ایجاد می کند و عطر رضوی فضای معنوی حرم مطهر را به نقاط مختلف انتقال می دهند.

تولیت مدرسه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا با اشاره به سخن امام رضا علیه السلام که فرموده اند: «خدا رحمت کند کسی را که امر ما را احیا کند، پرسیده شد چگونه امر شما احیا می شود، فرمود: علوم ما را فراگیرد و به دیگران بیاموزد» افزود: حضور شما خواهران در حوزه علمیه، احیای امر اهل بیت علیهم السلام است، پس قدردان این نعمت باشید، چرا که سربازی حضرت، قدرشناسی دارد.

وی اظهار کرد: امروز علاوه بر اینکه تحصیل علوم دینی وظیفه است، اگر بخواهیم رسالت خودمان که همان تربیت دینی است را در جامعه انجام دهیم، ابتدا خودمان را تربیت کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha