پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت السالام معبودی

حجت الاسلام معبودی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی، به آشنایی افراد جامعه و به خصوص جوانان با ارزش ها و آرمان های دفاع مقدس می انجامد و سبب نهادینه شدن فرهنگ مقاومت و ایثار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی در جلسه هماهنگی برنامه های اعزام کاروان های راهیان نور به غرب کشور گفت: رزمندگان اسلام با پشتیبانی ملت ایران و رهنمودهای امام (ره) جنگ هشت ساله علیه کشورمان را اداره کردند و این دلاوران عرصه نبرد در این مناطق رشادت های ماندگار از خود رقم زدند.  

وی ادامه داد: دلیر مردان ایران اسلامی تمام معادلات جنگی دشمن را به هم ریختند و ذکاوت و هوشیاری آنان نقش ماهواره ها و هواپیماهای جاسوسی دشمنان را در مناطق غرب کشور  بی اثر ساخت و صدام که مرعوب این نبرد شده بود، بسیاری از فرماندهان رده بالای خود را اعدام و همپیمانانش را مورد انتقاد قرار داد.

 مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین بیان داشت: مناطق عملیاتی و یادمان های غرب کشور در طول هشت سال دفاع مقدس شاهد مجاهدت ها و فداکاری های ملت ایران بوده است و آن دوره آزمایش بزرگی برای استان های کرمانشاه و ایلام بود.

وی اظهار کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی، به آشنایی افراد جامعه و به خصوص جوانان با ارزش ها و آرمان های دفاع مقدس می انجامد و سبب نهادینه شدن فرهنگ مقاومت و ایثار خواهد شد.

حجت الاسلام معبودی در پایان گفت: سفرهای راهیان نور موجب می شود تا صحنه هایی از غیرت ملی و دینی رزمندگان و قهرمانان عرصه دفاع از کشور برای بازدیدکنندگان، تداعی شود و درس های بسیاری از آن فرابگیرند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha