جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار مسئولان پژوهشگاه های آستان های مقدس علوی و حسینی و عباسی

حوزه/ گروهی از پژوهشگاه فکری و فرهنگی حرم مطهر امام علی علیه السلام ضمن بازدید از پژوهشگاه آستان های مقدس امام حسین و حضرت عباس علیهماالسلام به بررسی راه های تقویت همکاری های علمی و پژوهشی این عتبات مقدس پرداختند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از شعبه تحقیقات و پژوهش های فکری و فرهنگی حرم مطهر امام علی علیه السلام ضمن بازدید از شعبه پژهش های آستان های مقدس امام حسین و حضرت عباس علیهما السلام به بررسی راه های تقویت همکاری های علمی و پژوهشی این عتبات مقدس پرداختند.

شیخ سعد عابدی از مسئولان شعبه تحقیقات آستان مقدس علوی گفت: این بازدید با هدف تقویت و توسعه فعالیت های پژوهشگاه آستان مقدس و برقراری ارتباط علمی و فرهنگی با نهادهای دیگر تحقیقاتی دیگر صورت گرفت و در این دیدار درباره راه های توسعه و تقویت همکاری مشترک تحقیقاتی بحث و گفتگو کردیم.

از سوی دیگر شیخ فاهم ابراهیمی از مسئولان پژوهشگاه حرم مطهر امام حسین علیه السلام در سخنان خود ضمن استقبال از این دیدار آن را برای طرفین مفید دانست و افزود: ما آماده ایم در تمام برنامه های فرهنگی و تحقیقاتی کلان و اثرگذار با آستان مقدس علوی همکاری داشته باشیم.

دیدار مسئولان پژوهشگاه های آستان های مقدس علوی و حسینی و عباسی

دیدار مسئولان پژوهشگاه های آستان های مقدس علوی و حسینی و عباسی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha