پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام سید علی موسوی خرم آباد

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان با بیان اینکه توسعه و تعمیق باورهای دینی در راستای گسترش سبک زندگی اسلامی در جامعه راهکاری موثر برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است، گفت: مبلغان باید در منابر، سبک زندگی دینی و قرآنی را در خانواده ها، مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تبلیغ و تبیین نمایند .

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، امروز در مراسم افتتاح و راه اندازی کانون خادمان رضوی که در مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار شد، با اشاره به این که هدف از تشکیل کانون خادمان رضوی اشاعه و گسترش فرهنگ زندگی دینی در جامعه است، اظهار داشت: با تشکیل این طرح، مبلغان با اجرای دستورالعمل ها و آئین نامه های منسجم برای تبلیغ سبک زندگی اسلامی در جامعه قدم بر می دارند.

وی با بیان این که مبلغان پرچمداران و فرهنگ سازان آموزه های قرآنی در جامعه هستند، بیان داشت: مبلغان ادامه دهنده راه انبیاء و اولیای الهی هستند و باید با سعه صدر و بردباری رسالت تبلیغی خود را انجام دهند . 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اشاعه سبک زندگی اسلامی در جامعه، خاطر نشان کرد: مبلغان باید با روحیه جهادی و تبلیغات مستمر در جهت احیای  سبک زندگی اسلامی ایرانی در جامعه همتی مضاعف داشته باشند .

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه مبلغان باید با روش های خلاقانه و تبلیغات روز افزون در محافل گوناگون باید نسبت به ارائه سبک زندگی اسلامی ایرانی در جامعه احساس مسئولیت نمایند گفت:اشاعه سبک زندگی اسلامی باید براساس آموزه های قرآنی و با معرفی الگوهای دینی به جامعه بویژه نسل جوان مطرح شود .

وی با بیان اینکه توسعه و تعمیق باورهای دینی در راستای گسترش سبک زندگی اسلامی در جامعه راهکاری موثر برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است، گفت: مبلغان باید در منابر  سبک زندگی دینی و قرآنی را در خانواده ها، مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تبلیغ و تبیین نمایند

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به برکت وجود حرم مطهر امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) در ایران اسلامی بیان داشت : مبلغان باید با توسل و تاسی از اهل بیت(ع) سبک زندگی دینی و رضوی را در جامعه گسترش دهند.

حجت الاسلام موسوی در پایان با اشاره به این که امید می رود با راه اندازی کانون طرح خادمان رضوی و فعالیت تبلیغی بانوان مبلغ در این طرح شاهد تعمیق و گسترش سبک زندگی اسلامی برای استحکام روز افزون بنیاد خانواده در جامعه باشیم . 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • afshin IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
    0 0
    جالبه اخبار سوخته همش آنلاین می کنید این مراسم که 10 مرداد برگزار شد!!!!!!!!!!