شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دوره کارشناسی زبان و فرهنگ کره ای، ژاپنی، چینی و اندونزیایی

حوزه/ دوره کارشناسی زبان و فرهنگ کره ای، ژاپنی، چینی و اندونزیایی از سوی مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی، وابسته به جامعه المصطفی(ص) العالمیه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» ، دوره کارشناسی زبان و فرهنگ کره ای، ژاپنی، چینی و اندونزیایی از سوی مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی، وابسته به جامعه المصطفی العالمیه برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، اعطای مدرک رسمی المصطفی(ص)، بهره مندی از اساتید زبان دان و توانمند حوزه و دانشگاه، بهره مندی از کتابخانه تخصصی، اجرای کلاس آموزشی دوره به زبان دوره مربوطه، برگزاری کارگاه های تخصصی علمی-پژوهشی با دعوت از اساتید مجرب بین المللی و ... از امتیازات این دوره است.

همچنین اتمام کارشناسی (سطح دو)، داشتن حداکثر سن 35 سال، داشتن حداقل معدل 14 در مقطع کارشناسی، تعهد مبنی بر اتمام دوره و پرداخت هزینه ها در صورت انصراف و ... از شرایط پذیرش در این دوره می باشد.

گفتنی است، زمان ثبت نام از اول مردادماه آغاز و تا اول شهریورماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

یادآور می شود، زمان آغاز دوره ها از پانزدهم شهریورماه امسال می باشد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 02537838689 یا 02537838688 داخلی 120 تماس حاصل نموده و یا به آدرس: قم، خیابان ارم، روبروی کتابخانه آیت الله العظمی مرعشی نجفی، مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی المصطفی مراجعه نمایند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha