شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام محمد حجتی

حوزه/ امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: وجود نازنین امام رضا (ع) و بارگاه مقدسش مأوا و مأمن بسیاری از شیفتگان اهل بیت علیهم السلام است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حجتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن سالروز میلاد هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت، اظهار داشت: وجود مقدس و آستان مبارک امام رضا (ع) برای ایران اسلامی و مردم مایه خیر و برکت است و ما به داشتن این امام همام و خواهر گرانقدرشان حضرت فاطمه معصومه (س) افتخار می کنیم.

امام جمعه کرمانشاه گفت: این دو بزرگوار منبع علم و درایت برای جویندگان حقیقت و معنویت هستند. وجود نازنین امام رضا (ع) و بارگاه مقدسش ماوا و مامن بسیاری از شیفتگان اهل بیت علیهم السلام است.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی با اشاره به دهه کرامت و اهمیت این روزها در فرهنگ و دین ما، تاکید کرد: همانطوری که از اسم دهه کرامت پیداست، این دهه منشا خیر و برکت و روزی برای شیعیان و دوستداران اهل بیت (ع) است.

وی افزود: باید بیشترین استفاده معنوی و اخروی را از دهه کرامت ببریم و این فرصت را برای نزدیکی بیشتر به خداوند منان و سیره پیامبر اعظم(ص) و اهل بیت(ص) مغتنم بدانیم.

امام جمعه موقت کرمانشاه در ادامه با ابراز خرسندی از افتتاح دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان، اظهار داشت: این امر، حرکتی فرهنگی و دینی برای قرب و نزدیکی بیشتر مردم استان کرمانشاه به بارگاه مقدس امام رضا (ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی تاکید کرد: وجود دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه به واقع بعد مسافت این دیار تا مشهد مقدس را در دل و قلب مردم ولایتمدار این دیار را به کمترین فاصله تبدیل کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha