پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام هادی صادقی

حوزه/ معاون فرهنگی قوه قضاییه خواستار جدیت مضاعف دولت دوازدهم در راستای حل مشکل بیکاری و کاستن از آمار بیکاران در کشور شد.

حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» با اشاره به آغاز دوران دولت دوازدهم پس از برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری ابراز داشت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز در مراسم تنفیذ فرمودند تلاش در مسیر حل مشکلات مردم به خصوص در حوزه معیشت و اقتصاد، یکی از انتظارات جدی از دولت دوازدهم است که در این خصوص رییس جمهور با انتخاب وزرای کاردان و شایسته گام های بلندی در این راستا بر می دارد.

وی با بیان این که امروز یکی از بزرگترین منکرات در جامعه، معضل بیکاری جوانان است، گفت: دولت اگر در این راستا حرکت جدی داشته باشد به یقین در مسیر نهی از منکر گام برداشته و باعث خرسندی مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب شده است.

این مسئول عالی دستگاه قضایی همچنین خاطرنشان کرد: در کنار توجه به مسائل اقتصادی، یکی از رسالت های اصلی دولت ها به هر حال تلاش در جهت اصلاح اجتماعی و مقابله با مفاسد است که در این خصوص بی شک هماهنگی و تعامل قوای سه گانه می تواند ما را به این هدف نزدیک سازد.

وی ابراز امیدواری کرد: در سایه وحدت و همدلی در کشور میان مردم و مسئولان و کارگزاران نظام و اهتمام جدی به اقتصاد مقاومتی، شاهد کاهش مشکلات و معضلات اقتصادی مردم باشیم و مسئولان و دولتمردان در امر خدمت رسانی به مردم در دوره جدید مسئولیت با توفیق بیشتر همراه باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha