پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین

حوزه/ انقلابیون بحرینی برای فعالیت های یکپارچه به مناسبت سالروز استقلال بحرین در ۲۴ مرداد (۱۴ اوت ۲۰۱۷) شعار خود را "مقاومت تا اخراج اشغالگر" اعلام کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، انقلابیون بحرینی برای فعالیت های یکپارچه به مناسبت سالروز استقلال بحرین در 24 مرداد (14 اوت 2017) شعار خود را اعلام کردند.

انقلابیون شعار " مقاومت تا بیرون راندن اشغالگران" را برای فعالیت هایی که شهروندان بحرینی برای مشارکت در آن فراخوان دادند، انتخاب کرد.

احزاب انقلابی بحرینی که متشکل از : ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه، جریان الوفاء الاسلامی، جریان العمل الاسلامی، جنبش حقّ، جنبش احرار البحرین و جنبش خلاص است، دیروز بیانیه ای مشترک صادر کرده و خواستار تداوم "پایداری و مقاومت" در مقابل رژیم آل خلیفه و دستگاه های سرکوب گر آن شدند.

در این بیانیه اشاره شده است که بزرگداشت سالگرد استقلال بحرین تاکیدی بر تداوم تثبیت استقلال و رهایی از زیر سلطه انگلیس و آمریکا و رسوایی نقش های تخریب گرانه دولت آمریکا و انگلیس است به ویژه که رژیم آل خلیفه به آن ها اجازه داده است که خاک وطن را آلوده کرده و قابلیت های ملت را به سرقت ببرند و در کشور پایگاه های نظامی ایجاد کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha