پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تفاهم نامه همکاری میان نمایندگی اصفهان و گرگان

حوزه/ زمینه و شیوه ­های ارتقای تعامل و همکاری دو نمایندگی المصطفی واحد اصفهان و گرگان بررسی و به صورت تفاهم­نامه ای جامع مورد توافق طرفین قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین تقوی، رئیس جامعه المصطفی واحد گرگان با حضور در نمایندگی اصفهان، ضمن بازدید از مدرسه تخصصی بنت المصطفی، مرکز زبان فارسی، معارف اسلامی و بخش ها و معاونت های این نمایندگی، در نشست مشترکی با رئیس مجتمع آموزش عالی اصفهان، معاونین و رؤسای ادارات این مرکز شرکت نمود.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حضور میهمانان، گزارش جامعی از وضعیت نمایندگی المصطفی واحد اصفهان در عرصه های مختلف ارائه نمود و اظهار امیدواری کرد: اهداف و مأموریت های سازمانی مشابه و مشترکی بین دو نمایندگی جامعه المصطفی در اصفهان و گرگان وجود دارد که ظرفیت های بالقوه ای را جهت همکاری ها و مشارکت های علمی، پژوهشی و فرهنگی فراهم نموده است.

 حجت الاسلام والمسلمین تقوی نیز در ادامه ضمن تبیین جایگاه نمایندگی المصطفی در واحد گرگان به رویکردهای تحصیلی طلاب اهل سنت اشاره نمود و اظهارداشت: نمایندگی المصطفی در اصفهان در حال حاضر به عنوان یکی از مراکز پیشرو در جامعه المصطفی بوده، ضرورت دارد تا ضمن تعامل بیشتر مجموعه­های جامعه المصطفی با یکدیگر، از تجارب نمایندگی ها در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی و فرهنگی استفاده نمود.

معاونان و مدیران دو نمایندگی اصفهان و گرگان ضمن برگزاری نشست­های تخصصی، زمینه و شیوه­های ارتقای تعامل و همکاری دو نمایندگی را بررسی نموده، تفاهم­نامه دو جانبه­ای را امضا کردند.

برخی از بندهای مورد توافق به شرح ذیل است:

استفاده از ظرفیت های  مطالعاتی، برگزاری دوره های کوتاه مدت، برگزاری دوره های آموزش مکالمه عربی مشترک، استفاده از ظرفیت های کتابخانه ای مشترک، استفاده از امکانات و ظرفیت های بالقوه سازمانی، شناخت ظرفیت های طلاب اهل سنت اصفهان و معرفی به نمایندگی المصطفی در گرگان، تعامل فعال و جدی در همایش ها و جشنواره های مشترک و  استفاده از ظرفیت های اردوگاهی طرفین برای بهره برداری حداکثری طلاب ودانش پژوهان .

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha