جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نظری

حوزه/ معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان قزوین، با تقدیر از فعالیت های خبرگزاری حوزه در عرصه اطلاع رسانی، حق‌طلبی و حقیقت‌جویی را دو شاخصه مهم رسانه در تراز انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عباس نظری صبح امروز در نشستی با اصحاب رسانه که در اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزارشد، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای عرصه رسانه و تبریک به مناسبت روزخبرنگار، به نقش اطلاع شفاف اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها زبان گویای مردم هستند و با انتقادات سازنده خود می‌توانند مشکلات و مسائل جامعه را منعکس کنند.

وی با اشاره به نقش اصلاح‌گرایانه رسانه‌ها، بیان کرد: مطالبه گری رسانه سبب می‌شود مسئولان با دقت بیشتری مسائل و مشکلات مردم را رصد کنند. البته رسانه‌ها برای انجام‌وظیفه و رسالت سنگین خود نیازمند حمایت هستند و مسئولان برای ایجاد انگیزه خبرنگاران باید شرایط را به‌خوبی فراهم کنند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین ادامه داد: خبرنگاران به عنوان منادیان حق‌طلبی و حقیقت‌جویی نقش مهمی در ارتقای آگاهی مردم دارند و روز خبرنگار روز پاسداشت صاحبان قلم، اندیشه و آگاهی است.

حجت الاسلام  نظری افزود: خبرنگاران به عنوان تلاشگران عرصه اطلاع رسانی دل در گرو حفظ دستاوردهای نظام اسلامی داشته و برای ترویج ارزش‌ها علاوه بر روایت وقایع و رویدادها به انعکاس توانمندی ها و ظرفیت‌های اقصی نقاط کشور پرداخته و از طرفی نیز کاستی‌ها و مطالبات مردم را با نقد منصفانه رسانه‌ای می‌کنند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین در ادامه با اشاره به تلاش خبرنگاران در عرصه‌های مختلف انقلاب به منظور اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم، گفت: خبرنگاران چه در شکل‌گیری انقلاب و چه پس از آن و دوران دفاع مقدس نقش بسزایی در اطلاع‌رسانی دقیق وقایع انقلاب داشتند و در این میان شهدای بسیاری چه در دوران دفاع مقدس، چه پس از آن تقدیم انقلاب شد که نمونه آن خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران شهید محمود صارمی است.

وی در ادامه با اشاره به تلاش خبرنگاران در عرصه‌های مختلف انقلاب به منظور اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم اظهار کرد: خبرنگاران چه در شکل‌گیری انقلاب و چه پس از آن و دوران دفاع مقدس نقش بسزایی در اطلاع‌رسانی دقیق وقایع انقلاب داشتند و در این میان شهدای بسیاری چه در دوران دفاع مقدس، چه پس از آن تقدیم انقلاب شد .

این فعال فرهنگی اظهار کرد:  پس از دوران دفاع مقدس و در دوران سازندگی نیز این خبرنگاران بودند که دوشادوش دولت و مردم با انعکاس اخبار گامی بلند در راستای سازندگی میهن اسلامی برداشتند.

تقدیر از خبرگزاری حوزه

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی قزوین در پایان با تقدیر نقش خبرگزاری حوزه در اطلاع رسانی به موقع اخبار و رویدادهای حوزوی، گفت:  خوشبختانه نمایندگی خبرگزاری حوزه در استان قزوین، با مدیریت خوب حجت الاسلام  افشار و دیگر خبرنگاران  توانسته به خوبی نقش ارزشمند اطلاع رسانی را انجام دهد که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha