جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شیخ جلال الدین صغیر عضو مجلس اعلای عراق

حوزه/ عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی عراق در سخنان خود در حاشیه نشست خود با سران و نخبگان بغداد و بابل با صدور بیانیه ای از مسئولان مجلس اعلا خواست نقشی شجاعانه در اصلاح مسیر کشور داشته باشند و تمام توان خود را برای خدمت به کشور به کار بگیرند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین شیخ جلال الدین صغیر عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی عراق در سخنان خود در حاشیه نشست خود با سران و نخبگان بغداد و بابل با صدور بیانیه ای از مسئولان مجلس اعلا خواست نقشی شجاعانه در اصلاح مسیر کشور داشته باشند و تمام توان خود را برای خدمت به کشور به کار بگیرند.

وی افزود: تمام تشکیلات مربوط به مجلس اعلا لازم است نقشی فعال و شجاعانه در اصلاح مسیر کنونی کشور و بنای آینده داشته باشند و تمام توان خود را برای نجات دادن جامعه از فساد و بیکاری و کمبود خدمات به گار بگیرند تا شهروندان عراقی از خدمات هرچه بیشتر بهره مند شوند.

عضو دفتر اجرایی مجلس اعلا در ادامه بیانیه خود بر ضرورت مواجهه با چالش ها و اصلاح مسیر حال و آینده کشور تاکید کرد و گفت: ما باید راه های مشارکت در روند اصلاحات و مبارزه با فساد و بالا بردن سطح خدمات اجتماعی به شهروندان را به خوبی بررسی کنیم و برای بهبود وضعیت حال و آینده کشور تلاش کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha