پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام اسماعیل قبادی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ اهل بیت(ع)، گفت: برای دستیابی به سعادت در زندگی دنیوی و اخروی، باید آموزه های اهل بیت(ع) را سرلوحه امور قرار داده و سیره این بزرگواران را راهگشای خویش بدانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام  اسماعیل قبادی، ظهر امرور در مراسم اختتامیه جشنواره رضوی که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: دهه کراکت، سرشار از عنایت الهی برای مردم ولایت مدار ایران بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ اهل بیت(ع)، افزود: برای دستیابی به سعادت در زندگی دنیوی و اخروی، باید آموزه های اهل بیت (ع) را سرلوحه امور قرار داده و سیره این بزرگواران را راهگشای خویش بدانیم.

وی با اشاره به این که امام رضا(ع) انسان کامل را فردی خیرخواه معرفی می فرمایند، گفت: حضرت می فرمایند که خیرخواه و نوع دوست بودن مهمترین خصیصه انسانیت است.

حجت الاسلام قبادی ادامه داد: ادامه داد: انسان کامل شخصی است که نیکی هایی که در جامعه انجام داده است را گمنام می دارد و همیشه در کار خیر و بشردوستانه پیش قدم است و در دیدگاه و بینش مردم باید فردی نیک سرشت شمرده شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به ترویج فرهنگ کتابخوانی، گفت: تبلیغات اسلامی، نگاه روحانیون و طلاب را به کتاب و مطالعه معطوف می سازد، زیرا فرهنگ مطالعه در جامعه باید نهادینه شود.

حجت الاسلام قبادی در پایان گفت: با وجود این که امروز بخش بزرگی از اطلاعات از طریق دنیای مجازی تبادل می شود، بازهم نباید فرهنگ کتابخوانی به دست فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha