سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، تضعیف سپاه را ضربه زدن به انقلاب و نظام دانست و تصریح کرد: سپاه سرباز ولایت و مايه عزت كشور است و اگر كسي در محاسبات خود خطا كند و این نهاد مقدس را تضعيف كند، نشان از عدم بصيرت اوست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، امروز در مراسم تكريم و معارفه فرمانده سپاه امام صادق(ع) که با حضور آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهر، عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور، در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر گفت: انقلاب اسلامي ايران انقلاب محدود زماني در تاريخ و جغرافياي بسته نيست، بلکه آغازی براي بيداري، بصيرت، مهد جهان استكبار، حاكميت نظام الهي در جهان و بستر سازي براي ظهور حضرت مهدي(عج) است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، سپاه را ركن اساسي و پيشتاز در همه عرصه ها دانست و ابراز داشت: سپاه سرافراز، همان تجلي سپاه سيدالشهدا(ع) است و در لايه هاي دفاعي و علم و فناوري و مديريت هاي كلان و حوزه محروميت زدايي جهادگرانه و دانش بنيان تلاش مي كند.

وی با بیان اینکه حمايت از سپاه واجب و تضعيف آن تضعیف نظام است تاکید کرد: سپاه سرباز ولایت و مايه عزت كشور است و اگر كسي در محاسبات خود خطا كند و این نهاد مقدس را تضعيف كند، نشان از عدم بصيرت اوست.

رئیس شورای حوزه علمیه بوشهر، تاکید کرد: تقويت سپاه و بسيج را شرعا و عقلا واجب عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ما بازوان اسلام و ولايت است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر استان ولايتمدار و استعمارستيز است، گفت: اوج استعمارستيزي در استان بوشهر زمان حمله انگليسي ها بودكه منجر به حماسه آفريني رييسعلي دلواري شد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، استان بوشهر را استان ولايتمداري و دارالحماسه عنوان کرد و گفت: وحدت ولايي، اخلاق، ولايتمداري و اطاعت از مقام معظم رهبري در استان بوشهر فرهنگ شده است

رئیس شورای حوزه علمیه بوشهر،با تقدیر از تلاش های سردار جمیری اظهار داشت: امروز كسي را توديع مي كنيم كه مايه افتخار اين استان است كسي كه در راستاي تحقق آرمان هاي ولايت و منويات مقام معظم رهبري تلاشي وافر داشته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha