سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی

حوزه/ تولیت ‌آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) با بیان ویژگی‌های شیعه لندنی و انگلیسی گفت: کسانی که در بوق تفرقه بین ملت‌های اسلامی می‌دمند، مصداقی از شیعه لندنی هستند که هدفی جز تفرقه و جدایی بین ملت‌های مسلمان ندارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجتالاسلام والمسلمین سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) امروز در اختتامیه نخستین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم «یادواره شهدای مدافع حرم» که در شبستان نجمه خاتون(س) حرم مطهر برگزار شد، با ذکر این مطلب که تأسیس کمیته امداد یکی از اقدامات بابرکت امام راحل بود گفت: این نهاد مبارک تاکنون خدمات و برکات بسیاری در کشور داشته است.

امام جمعه قم با ذکر این مطلب که کمیته امداد کمک به نیازمندان و محرومان جامعه را به عهده گرفته است تصریح کرد: از زمان شروع فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در کشور همواره این نهاد در برگزاری برنامه‌های فرهنگی پیشقدم بوده و خدمات ارزنده‌ای نیز انجام داده است.

وی تصریح کرد: هر فردی باید رسالت و وظیفه خود را در مقابل قرآن کریم به ‌درستی انجام دهد؛ هر فرد در هر جایگاهی که قرار دارد باید وظایف خود را در برابر قرآن کریم به‌درستی متوجه باشد و در این زمینه کم‌کاری و کوتاهی نکند.

سعیدی با اشاره به لزوم کاربردی شدن معارف قرآنی در جامعه افزود: باید دو مرحله آموزش قرآن کریم و استفاده از این معارف به‌صورت عملی و کاربردی در زندگی مردم دنبال شود تا شاهد آثار معنوی آن در جامعه بود.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گرفتاری‌های ملت‌های مسلمان را مورد توجه قرار داد و گفت: امت‌های مسلمان چون از قرآن و معارف اهل‌بیت(ع) دور شده‌اند گرفتار هستند و درمان دردهای آن‌ها نیز برگشت به دامان قرآن و اهل‌بیت(ع) است.

وی با بیان ویژگی‌های شیعه لندنی و انگلیسی ابزار کرد: کسانی که در بوق تفرقه بین ملت‌های اسلامی می‌دمند مصداقی از شیعه لندنی هستند که هدفی جز تفرقه و جدایی بین ملت‌های مسلمان ندارند.

سعیدی گفت: کسانی هم که خود را خادم‌الحرمین می‌نامند اما معارف و گفتمان اهل‌بیت(ع) کنار گذاشته‌اند نیز هرگز راه به‌جایی نخواهند نبرد و هیچ تفاوتی با شیعه لندنی و اسلام آمریکایی ندارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha