پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 لوگو علمای بحرین

حوزه/ علمای بحرین به مناسب آزادی تنی چند از روحانیون و جوانان فدایی آیت الله عیسی قاسم از زندان بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»،  علمای بحرین به مناسب آزادی تنی چند از روحانیون و جوانان فدایی آیت الله عیسی قاسم از زندان بیانیه ای صادر کردند.

در این بیانبه با اشاره به آزادی تنی چند از روحانیون و جوانان فدایی آیت الله عیسی قاسم از زندان پس از اتمام دوران محکومیتشان، از فداکاری ها و جانفشانی های آنان در دفاع از رهبر شیعیان و انقلابیون بحرین آیت الله عیسی قاسم تجلیل شده است.

علمای بحرین همچنین تاکید کردند: ملت از این افراد درس صداقت، مبارزه و حرکت در راه حق را عملا آموخته و با همراهی این آزادگان ملت مسیر خود را تا رسیدن به پيروزی وعده داده شده همچنان خواهد پیمود.

خاطرنشان می شود در پی اقدام نظام آل خلیفه به سلب تابعیت از آیت الله عیسی قاسم و محاکمه ایشان، مردم بحرین سال گذشته به رهبری علمای بحرین در اطراف منزل ایشان در منطقه الدراز دست به تحصن زدند ، این تحصن مسالمت آمیز که حدود یکسال به طول انجامید اردیبهشت امسال مورد هجوم نیروهای امنیتی آل‌خلیفه قرار گرفت و تمامی تحصن کنندگان و مدافعین آیت الله عیسی قاسم که بیش از ۳۰۰ نفر بودند بازداشت شده و پنج نفر نیز به شهادت رسیدند.

در اولین ماه های این تحصن بسیاری از علمای بحرین، شخصیت ها و جوانان انقلابی به مراکز پلیس احضار شده و در دادگاه هایی فرمایشی به تحمل حبس های بلند مدت محکوم شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha