پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نا امنی در عوامیه عربستان

حوزه/ حاکمان عربستان پس از غارت اموال و دارایی های مردم امروز در حال اجرای توطئه جدیدی هستند تا جزیره عربی را به بهانه توسعه گردشگری به تفریحگاهی برای آمریکایی ها و اسرائیلی ها تبدیل کنند و به ترویج فحشا و بی بند و باری بپردازند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از اذاعة الهدی، علمای جزیره عربی موسوم به "رعد" بیانیه ای را به مناسبت جنایت های عربستان در عوامیه صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَدُّوا لَو تُدهِنُ فیُدهِنُونَ»

در بحبوحه اتفاقاتی که در منطقه جریان دارد اهمیت دارد بدانیم که صهیونیسم جهانی و مستکبران جهان هستند که تروریسم و تروریست های معاصر را ساختند و هنگامی که در برابر افکار عمومی جهان رسوا شدند، خودشان در برابر تروریست های ساخته خود قرار گرفتند و تروریست ها را به گوسفند قربانی تبدیل کردند و از سوی دیگر نیز به مجازات شدید مردم شبه جزیره عربی روی آوردند و یک روز اموال آنها را غارت کردند و روز دیگر به کشتار آنها پرداختند و ده ها نفر از این مردم بی گناه را اعدام کردند عده زیادی از آنها نیز محکوم به اعدام شده اند به گونه ای که لیست محکومان به اعدام تا کنون به 27 نفر رسیده و علاوه بر این به اعتقادات آنها نیز اهانت کردند و در این زمینه به مساجد و حسینیه های این مردم اهانت کرده و در این اماکن مقدس به رقص و پایکوبی پرداختند.

ترویج فحشا به بهانه توسعه گردشگری

آنها پس از غارت اموال و دارایی های مردم امروز در حال اجرای توطئه جدیدی هستند تا جزیره عربی را به بهانه توسعه گردشگری به تفریحگاهی برای آمریکایی ها و اسرائیلی ها تبدیل کنند اما هدف اصلی آنها ترویج فحشا و بی بند وباری است درست هماند اقدام امارات متحده عربی که به محلی برای فحشا و فساد اخلاقی تبدیل شده است.

در زمانی که خداوند متعال اراده کرده که سرزمین حرمین شریفین محلی برای عبادت و آمرزش بندگان باشد، منافقان می خواهند مردم و شهروندان خود را به پرتگاه شهوت و گناه بکشانند.

آیا برای حاکمانی که بر خلاف اراده الهی حکم می کنند بهتر نبود که اموال و پول مردم کشور خود را در راه توسعه حقیقی خرج کنند و با سایر ملت های منطقه برای برقراری صلح و پیشرفت و آزادی فلسطین همکاری کنند؟! اما متاسفانه شاهد این هستیم که این حاکمان به ابزاری در دست صهیونیست ها تبدیل شده اند که از آنها برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان و کشتار آنها استفاده می شود و از سوی دیگر کاملا به مردم فلسطین پشت کرده و آنها را از یاد برده اند.

آیا برای این حاکمان که ادعای عرب بودن دارند، بهتر نبود که مانند کوه در برابر خواسته آمریکا و ترامپ بایستند؟ چراکه ترامپ همواره برای تخریب سرزمین حرمین شریفین و بیچاره کردن این کشور تلاش می کند و تلاش می کند نظام عربستان را به جنگ افروزی علیه همسایگان خود تحریک کند و اکنون عربستان یه به صورت مستقیم با همسایگان خود وارد جنگ شده یا از تروریست های کشورهای همسایه حمایت می کند و اکنون که خودشان در پرتگاه بیچارگی قرار گرفته اند به جان مردم و شهروندان خود افتاده اند تا باقی مانده ارزش های این مردم مسلمان را به بهانه توسعه گردشگری نابود کنند.

علمای درباری خود را وقف خدمت به سلاطین جور کرده اند

و عجیب است که رسنه های دست نشانده و مزدور نیز از این توطئه حمایت کرده و تلاش می کنند آنر ا زیبا جلوه دهند که خداوند این قلم ها و روزی حرام آنها را بی برکت بگرداند.

و امر شگفت انگیز تر در این میان موضع گیری علمای درباری وابسته به نظام عربستان و جاهلان اموی است که خداوند آنها را مانند الاغ می داند که فقط حامل کتاب هستند و یا مانند سگانی می داند که در هر صورت برای اربابان خود دم تکان می دهند، زیرا آنها نشانه های الهی را تکذیب کرده و نادیده انگاشته اند و خود را وقف خدمت به سلاطین و حاکمان جور کرده اند تا خرج شکم و شهوت آنها با اموال حرام تامین شود.

ما از مردم مسلمان جزیره عربی به ویژه علما و فرهنگیان می خواهیم این توطئه شیطانی را رسوا کنند و به مطالبه حقوق خود روی بیاورند و بدون اینکه نا امید شوند به کار و تلاش خود و رویارویی با ظالمان ادامه دهند.

انجمن علمای دین(رعد)

جزیره عربی

19 ذوالقعده 1438

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha