پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: شهدای عزیزی که فداکارانه به دور از مرزها رفته و از مکتب اهل بیت(ع) دفاع می‌کنند، بسیار قیمتی هستند و برای اینها تفاوتی ندارد که کجا از اسلام دفاع کنند؛ آنچه برای آنها موضوعیت دارد، دفاع از جبهه حق و دفاع از اسلام می باشد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی صبح امروز در جمع طلاب بسیجی حلقه های صالحین که در سالن اجتماعات شهید حسن پور برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به خصوص شهید حججی، اظهار داشت: اینها شهدای ناب و ویژه‌ای هستند که در جنگ با بدترین دشمنان مکتب اهل بیت(ع) به شهادت می‌رسند.

وی افزود: به طور قطع و یقین هر چه که داریم به برکت جانفشانی ها و فداکاری ها و روحیه شهادت طلبانه شهداست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ادامه داد: شهدای عالی‌مقام در شرایطی آخرین برگ کتاب زرین زندگی شان ورق می‌خورد که در حال خدمت، مجاهدت، جهاد و فداکاری در راه خداوند تبارک‌ و تعالی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین معبودی خاطرنشان کرد: آن چیزی که امروز ایران سربلند به آن افتخار می کند و به واسطه آن امروز در جهان حرفی برای گفتن داریم و نظام جمهوری اسلامی مورد توجه ملت های دنیا قرار دارد، افتخارآمیز بودن شهدا و خون شهدایی است که در سراسر دنیای اسلام جاری است.

وی افزود: امروز دیگر جغرافیای عمل ما محدود به نقشه ایران نیست و امروز دنیای اسلام متکی به ندای حقانیتی است که از ایران بلند می شود وشهدای مدافع حرم در انعکاس این حقانیت نقشی بسیار بزرگ دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: وی با بیان این که مردم دوران سخت و پر مشقتی را طی کردند، تا انقلاب به این جا رسیده است، گفت: رزمندگان اسلام، عاشقانه از ولایت و ارزش ها دفاع می کنندواین شهدای مدافع حرم همان سربازان شجاع این اسلام ومکتب تشیع دبوده وهمیشه اقتدا به سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) ویاران باوفایشان می کنند.

وی افزود:  شهدای مدافع حرم از این حقیقت دفاع می کنند تا در جامعه دین خدا و بندگی خدا حاکم شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین عنوان داشت: باید به خانواده این شهدا تبریک گفت که با چنین نگاه و بصیرتی خود را در راه اسلام فدا می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین معبودی خاطرنشان کرد: امروز نوك پيكان تروريست ها دنيای اسلام، تفكر اسلامی و كشورهای اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: شهدای عزیزی که  فداکارانه به دور از مرزها رفته و از مکتب اهل بیت(ع) دفاع می‌کنند، بسیار قیمتی هستند و برای اینها تفاوتی ندارد که کجا از اسلام دفاع کنند؛ آنچه برای آنها موضوعیت دارد، دفاع از جبهه حق و دفاع از اسلام می باشد که نمونه آن شهید حججی است که در طول حیات، زندگی خود را صرف فعالیت های جهادی و فرهنگی کرده بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha