پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد

حوزه/ معاون استاندار یزد با تاکید بر اینکه این اقدام زمینه‌ای برای تبلیغ هرچه بیشتر دین اسلام در جوامع مختلف را فراهم می‌کند، گفت: ما باید سعی کنیم چهره زیبای اسلام و تشیع را به همه افراد جامعه معرفی کنیم و زمینه جذب همگان به اسلام را فراهم نماییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با تاکید بر اینکه باید زمینه ای فراهم شود که علاوه بر شیعیان، اهل سنت و غیرمسلمانان یزد هم در روز عید غدیر احساس شادی کنند، گفت: باید از ظرفیت عید غدیر برای جذب غیرمسلمانان به اسلام استفاده شود.

محمدعلی طالبی پیش از ظهر امروز در نشست بنیاد غدیر استان یزد با اشاره به اینکه برنامه‌های عیدغدیر خم باید به بهترین نحو ممکن برگزار شود، اظهار داشت: هر‌گونه هماهنگی و همکاری از سوی فرمانداری‌های شهرستان‌ها در ارتباط با برنامه‌های غدیر لازم باشد، انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در بحث شادی ظرفیت‌های بسیار زیادی در مسائل دینی وجود دارد که شاید یکی از مهمترین این ظرفیت‌ها، بحث عید غدیر است که می‌توان استفاده بسیار خوبی را از آن داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بر ضرورت استفاده از این ظرفیت‌ها در ایجاد فضاهای پرنشاط در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: باید با کمک دستگاه‌ها و نهادهای مردمی، فضاهای بسیار شاد و پرنشاطی در جامعه ایجاد و مشارکت مردم را در این برنامه‌ها جلب کنیم.

طالبی افزود: خیلی خوب است که پیام شادی و لبخند ما در روز عید غدیرخم، پیامی برای تمام مردم یزد از اهل سنت و ادیان دیگر باشد و بتوانیم زمینه شادی همه مردم در این روز را فراهم نماییم.

وی تمام برنامه‌های ما باید به گونه‌ای باشند که حتی در عید غدیر که به صورت کامل مربوط به شیعیان است هم توسط تمام افراد جامعه به عنوان روز شادی مطرح باشد و اهل سنت و غیر مسلمانان هم به این روز احترام ویژه‌ای قائل باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با تاکید بر اینکه این اقدام زمینه‌ای برای تبلیغ هرچه بیشتر دین اسلام در جوامع مختلف را فراهم می‌کند، گفت: ما باید سعی کنیم چهره زیبای اسلام و تشیع را به همه افراد جامعه معرفی کنیم و زمینه جذب همگان به اسلام را فراهم نماییم.

طالبی تاکید کرد: با توجه به اهمیت برگزاری برنامه‌های مناسب و خوب و با حضور همگانی مردم، باید بهترین مکان را برای این چنین جشن‌هایی انتخاب شود و زمینه حضور مردم را فراهم کنیم.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha