پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
موکب

حوزه/ رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات خراسان شمالی از برپایی سه موکب پذیرایی از زائران اربعین حسینی در مسیر نجف تا کربلا از سوی این استان خبر داد.

محمد صفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: سه موکب پذیرایی از زائران اربعین حسینی در مسیر نجف تا کربلا از سوی این استان برپا می‌شود.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود در این موکب‌ها از 10 هزار زائر اربعین حسینی در مسیر نجف تا کربلا پذیرایی شود.

صفری تصریح کرد: برای پذیرایی از زائرین اربعین حسینی روزانه 10 هزار نفر در سه نوبت توسط سه موکب خراسان شمالی در مرز مهران و عراق در ایام اربعین حسینی امسال پذیرایی می‌شوند.

به گفته وی، فعالیت های متعلق به کاروان‌های پیاده‌روی اربعین حسینی به عراق داوطلبانه بوده و دولتی و حکومتی نیست؛ بلکه یک حرکت خودجوش جهانی می باشد.

وی افزود: زیارت امام حسین (ع) در بین زیارت ائمه اطهار (ع) در اسلام از فضیلت زیادی برخوردار است و وظیفه ما ایجاد می‌کند که در این راه گام‌های مؤثری برداریم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات خراسان شمالی اظهار داشت: راه‌اندازی موکب اربعین حسینی فرصتی بسیار ارزشمند برای خدمت‌رسانی به زائران و عاشقان  حسینی است و از مردم عاشق و دلداده می‌خواهیم تا با حضور خود در این حماسه عظیم مجریان این وعده‌گاه عشق الهی را کمک کنند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha