شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ورود آزادگان به میهن

حوزه/سردار هاشمی با بیان اینکه بیش از ۳۰ هزار آزاده در کشور وجود دارد گفت: بعضی ازاین افراد درحال حاضر جزء نخبگان کشور و در عرصه علمی درحال خدمت می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» سردار هاشمی امروز در نشست خبری که با موضوع  سالروز ورود آزادگان به ایران اسلامی در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) در قم برگزارشد گفت: آزادی مانند کبوتری است که در قلب، خانه می کند و ظلمت ها رادرهم می شکند و باعث عزت، سربلندی،‌استقلال و امنیت جامعه می شود.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم بابیان اینکه استقلال و امنیت کشور مدیون شهدا و خانواده آنها است افزود: نباید از  عزت و استقلال کشور به سادگی گذشت، عزتی که به راحتی بدست نیامده است و مدیون مجاهدت های جوانان به خون خفته این مرزبوم است.

وی  با بیان اینکه  یک دسته از مجاهدین فی سبیل الله، آزادگان سرافرازی هستند که برای دفاع از آرمان های انقلاب و امام راحل(ره) به نبرد حق علیه باطل رفته اند، ابراز داشت: اگر چه آزادگان از قافله شهدا جا مانده اند ولی درغربت سخت ترین شکنجه ها راتحمل کرده اند تا بتوانند موثر واقع شوند واین گونه هم شد.

سردار هاشمی گفت: آزادگان درکشور بعد از دوران دفاع  مقدس در سنگرهای دیگر مانند دانشگاه ها و پژوهشگاه های مختلف توانستند موثر واقع شوند و به نبرد و جهاد علمی بپردازند.

 مدیرکل بنیاد شهیدو امور وایثارگران استان قم با بیان اینکه بیش از30 هزار آزاده در کشور می باشند، عنوان کرد: بعضی ازاین افراد درحال حاضر جزء نخبگان کشور و در عرصه علمی درحال خدمت می باشند.

وی با بیان اینکه برای گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی  برنامه های مختلفی درنظر گرفته شده افزود: یکی از مهم ترین این برنامه ها سخنرانی آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه است؛ این برنامه درکنار سایر برنامه ها می تواند باعث اعتلای این روز مبارک شود.

 لازم به ذکر است: مراسم سالروز ورود ایثارگران و جانبازان شامگاه 26 مرداد در گلزار شهدا قم برگزار خواهد شد.

همچنین در پایان این نشست خبری ضمن تجلیل از خبرنگاران عرصه جهاد و شهادت، مراسم غبار رویی و عطر افشانی قبور شهدا و سرداران 8 سال دفاع مقدس استان قم به خصوص خبرنگار شهید محمد مهدی شریفی و قبور شهدای مدافع حرم با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قم برگزارشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha