جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
صادقی استاندار قم

حوزه/ استاندار قم در ديدار با وزير كشور عراق گفت: به دنبال تقويت همكاري هاي مشترك و دو جانبه با كشور عراق هستيم.

به گزارش  خبرگزاری«حوزه» به نقل از روابط عمومي استانداري قم، سيد مهدي صادقي در اين ديدار با قاسم الاعرجي وزير كشور عراق كه در محل استانداري انجام گرفت، طي سخناني ضمن خيرمقدم، روابط جمهوري اسلامي ايران با عراق را ديرينه، اعتقادي و تاريخي خواند.

استاندار قم با اشاره به همكاري و تجربه دو كشور ايران و عراق در زمينه مبارزه با تروريسم افزود: اميدواريم با تقويت نيروهاي مردمي عراق، شاهد پاك سازي كامل منطقه  و نابودي گروه هاي تكفيري باشيم.

صادقي با ابراز خرسندي از ميزباني وزير كشور عراق، به وجود زمينه هاي مشترك همكاري بين قم و عراق اشاره و خاطرنشان كرد: به دنبال تقويت همكاري هاي مشترك و دو جانبه با كشور عراق هستيم.

وزير كشور عراق نيز در اين جلسه با اشاره به حضور خود در كشور ايران، مهم ترين هدف از سفر به قم را زيارت بارگاه كريمه اهل بيت(س) دانست.

قاسم الاعرجي اقامت تعداد زيادي از اتباع عراقي در قم را مورد توجه قرار داد و با قدرداني از زحمات مردم و مسؤلان قمي، افزود: جمهوري اسلامي ايران همواره تعامل بسيار خوبي با كشور عراق در زمينه هاي مختلف داشته است.

وي با اشاره به تجربيات ايران در زمينه هاي دفاعي و مقابله با تحركات تروريستي، خاطر نشان كرد: تشكيل كميته مشتركي براي انتقال تجربيات ايران به عراق در دستور كار قرار دارد.

معاون هماهنگي امور زائرين استانداري قم نيز در اين جلسه طي گزارشي از اقدامات مربوط به مراسم اربعين، از همكاري هاي مسؤلان عراقي در فراهم ساختن امكانات ميزباني از زائرين ايراني قدرداني كرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha