پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 422381
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹
محمد علی خامه یار - ستاد اقامه نماز

حوزه/ اگر فرهنگ وقف برای نماز نهادیه شود، می‌توان به ظرفیت‌های لازم نماز هم توجه کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، مدیر ستاد اقامه نماز قم هدف از برگزاری دوره آموزشی کلید بهشت ویژه آموزش یاران نهضت سوادآموزی در قم را ترویج معارف نماز و فرهنگ درست خوانی نماز بین آموزش یاران و سوادآموزان، همچنین تقویت میزان آشنایی مخاطبان با احکام نماز و تصحیح قرائت نماز سوادآموزان عنوان کرد.

محمد خامه یار گفت: در این دوره که از سوی ستاد اقامه نماز و کارشناسی سوادآموزی آموزش و پرورش قم برگزار شد، 105 نفر از مربیان نهضت سوادآموزی در آن حضور داشتند و به مدت دو روز کامل برای چهارده ساعت در آن حآموزش دیدند.

وی گفت: در این دوره اساتید جامعه الزهرا(س) به‌صورت چهره به چهره پاسخگوی سوالات تخصصی نماز بودند و به آموزش عملی و کارگاهی نماز و مسایل مربوط به آن پرداختند.

مدیر ستاد اقامه نماز کارگاهی اجرا کردن آموزش نماز و مقدمات آن را بهترین شیوه برای دوره اعلام کرد و گفت: این دوره که در قالب دوره مفتاح برگزار شد، مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: ستاد اقامه نماز استان همه تلاش خود را برای برگزاری دوره‌های آموزشی انجام خواهد داد و از همه صاحب نظران برای ترویج فرهنگ نماز در جامعه دعوت به همکاری می‌نماید.

خامه یار خواستار توجه به موضوع وقف برای نماز شد و گفت: اگر فرهنگ وقف برای نماز نهادیه شود، می‌توان به ظرفیت‌های لازم نماز هم توجه کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha