جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: آزادگان در دوران اسارت در مقابل شکنجه‌های سخت و بی‌رحمانه رژیم بعثی ها در طول دوران اسارت صبر ، شکیبایی و، پایمردی و ایستادگی از خود نشان دادند که امروز سند افتخار ملت ایران هستند که باید قدردان خون شهدا وآزادگان سرافراز باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی صبح امروز در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه استان قزوین ضمن تبریک سالروز ورود تاریخی آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: آزادگان یاران صدیق حضرت امام خمینی (ره) با تحمل رنج اسارت و از خود گذشتگی و مضایق دنیوی آسایش و آرامش امروز به جامعه ما هدیه کردند که این موضوع بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی افزود: آزادگان در جامعه اسلامی ما اسوه ایثار و فداکاری هستند که هر کدام در چهره خود نشان افتخاری از آزاد مردی دارند و باید امروز ایمان، صبر، پایمردی و عشق به ولایت و رهبری و وطن را از آنها آموخت .

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: اگر امروز دارای استقلال و امنیت بی‌نظیر کشور در منطقه هستیم متأثر از فداکاری ایثارگران و آزادگان قهرمان و غیور مردان کشور اسلامی است.

استاد حوزه علمیه قزوین اشاره به اینکه 26 مرداد سالروز ورود مردانی است که با ایستادگی و صلابت در دوران اسارت و با  ورود خود افتخار مضاعف به انقلاب بخشیدند،بیان داشت: آزادگان در بند اسارت نیز دست از استقامت نکشیده و با استقامت خود انقلاب اسلامی را به جهانیان صادر کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی بیان داشت: مقام معظم رهبری در وصف آزادگان می‌فرمایند که آزادگان شرایط سختی را گذرانده ولی با استقامت، دل‌بستگی به اسلام و انقلاب موجب افتخار ملت ایران در برابر دشمنان شدند.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: بزرگی، رشادت و ازخود گذشتگی دوران اسارت در ارودگاه های عراق کاملا برای همه آشکار است و صبر آزادگان در تاریخ کشور ماندگار است.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه خانواده‌های آزادگان درس صبر و استقامت را به ما دادند، تصریح کرد: آزادگان ما با عزت دوران اسارت را طی کردند که این موضوع بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی با بیان اینکه خانواده‌های آزادگان درس صبر و استقامت را به ما دادند، تصریح کرد: اگر تلاش و ایستادگی آزادگان نبود به طور قطع شرایط کنونی کشور مانند کشورهای همسایه می‌شد و باید با دشمن در خاک خود می‌جنگیدیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha