سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله ناصری پیام

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، شهادت شهید محسن حججی را راه مظلومان تاریخ نامید و در پیامی از عموم مردم دارالعباده یزد برای شرکت در مراسم بزرگداشت این شهید مورخ صبح پنج شنبه۲۶مرداد در مسجد روضه محمدیه دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در پی شهادت مدافع حرم حضرت زینب(س) شهید محسن حججی مجلس بزرگداشتی را در یزد برگزار می کند.

وی در پیامی آورده است: باور داریم که جوشش خون شهدای اسلام نه تنها هرگز نمی ایستد که همواره موجب پویائی و تحرک و غلیان احساسات پاک می شود که اگر چنین نبود خون مقدس حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) و یاران پاکبازش در همان روزهای نخستین خاموش می ماند و در تاریخ ماندگار نمی شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تصریح کرد: جوشش خون شهدا رمز مقدس پیروزی خون بر شمشیر است و این رمز و راز را فقط کسانی ادراک می کنند که به خدا تقرب می جویند و برای اعتلای دین او راه انبیاء و اولیاء را ادامه می دهند و خون پاک شهید حججی این رمز را عیان می سازد.

آیت الله ناصری افزود: این شهید عزیز راهی را رفت که به کربلا و عاشورا ختم می شود و راهی را طی کرد که به ماه رمضان و شهادت علی ابن ابیطالب(علیه السلام) ختم می شود و این راه، راه مظلومان تاریخ است.

وی خاطر نشان کرد: بدون شک خون این شهید خونهای دیگری را به جوش می آورد و ان شاءالله ریشه خدا نشناسان و بی دینان و آدمکشان را خواهد کند و راه را برای اشاعه فرهنگ علوی و مرام حسینی خواهد گشود و ما در ایران اسلامی حججی ها کم نداریم و امروزه بسیاری از جوانان ما با افتخار علاقه مندند که سلاح برگیرند و بر این دشمنان نوظهور که به هیچ آئینی پایبند نیستند بشورند و آنان را به مذلت و خواری بکشانند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اظهار امیدواری بر تداوم راه شهید حججی ها از مردم دارالعباده یزد دعوت کرد تا در در مراسمی که صبح روز پنج شنبه ۲۶ مرداد در مسجد حظیره برگزار می گردد شرکت شایسته نمایند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha