جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
استاندار

حوزه/ زرگرپور گفت: حضرت آیت الله حاج شیخ ابراهیم امینی نجف آبادی نه تنها چهره ی ماندگار نجف آباد بلکه چهره ی ماندگار اسلام است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، رسول زرگرپور استاندار اصفهان پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از آیت الله امینی اظهار کرد: خدا را سپاس می گویم که توفیق حضور در این مجلس باشکوه و در محضر علمای بزرگ و مردم شریف و متدین و ولایتمدار نجف آباد به من عطا گردید.
وی اضافه کرد: همراهی در این مجلس بزرگداشت یکی از ستارگان علم، فضیلت، پارسایی و اخلاق مداری، آزادگی و استقلال رای و اندیشه توفیق بزرگی بود که امروز نصیب بنده شد.
زرگرپور عنوان کرد: خدا را سپاس می گویم که مسئولیت استانی را عهده دارم که پایتخت فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی است و آسمان آن منور از ستارگان علم و فقاهت، ذوق و هنر و ایثار و شهادت و تلاش و کوشش است و چه زیباست که مسئولین شهرستان نجف آباد فرهیختگان ماندگار چهره های تابناک این خطه را نیکو می دارند.
استانداراصفهان ابراز امیدواری نمود که دیگر شهرستان های استان نیز از این آیین الگو گرفته و در راستای تجلیل از بزرگان شهرستان ها اقدام نماید.
مدیر ارشد استان خاطرنشان کرد: آیت الله حاج شیخ ابراهیم امینی نجف آبادی نه تنها چهره ی ماندگار نجف آباد بلکه چهره ی ماندگار اسلام است.

گفتنی است، آیین تجلیل از عالم پارسا و معلم اخلاق حضرت آیت الله حاج شیخ ابراهیم امینی نجف آبادی با حضور نماینده ی ولی فقیه و امام جمعه ی اصفهان، دکتر زرگرپور و جمعی از علما ، فضلا و شخصیت های دینی و فرهنگی در فرهنگسرای خارون شهر نجف آباد برگزار گردید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha