جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ابوترابی

حوزه/ مرحوم ابوترابی هرگز نگذاشت سستی یا ضعفی در آزادگان در زندان های بعثی ایجاد شود؛ چراکه اسارت را یک مأموریت و نعمت الهی می دانست و در محیط خود همواره ازادگان را با اخلاص در عمل رهنمون می کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم آقازاده در جمع طلاب و اساتید این مدرسه ضمن گرامیداشت یاد وخاطره مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر ابوترابی اظهار داشت: به طور حتم مهمترین رسالت این افراد تبلیغ بوده است.

وی افزود: این افراد از اول با هدف بودند، به گونه‌ای که در طول اسارت روی دیگران تاثیر می‌گذاشتند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بویین زهرا با اشاره به اینکه آزادگان و اسرا از جمله افرادی بودند که خصوصیات اخلاق، فداکاری و معرفت را در خود جای داده بودند، افزود: مرحوم سید علی‌اکبر ابوترابی از جمله این افراد بود که تمام عمر خویش را صرف ترویج اسلام کرد.

وی ادامه داد: به طور حتم این آزاده بزرگوار یکی از آیات و معجزات خداوند بوده است.

استاد حوزه علمیه خواهران تصریح کرد: مرحوم ابوترابی هرگز نگذاشت سستی یا ضعفی در آزادگان در زندان های بعثی ایجاد شود؛ چراکه اسارت را یک مأموریت و نعمت الهی می دانست و در محیط خود همواره ازادگان را با اخلاص در عمل رهنمون می کرد.

وی ادامه داد: سید آزادگان حاج آقا ابوترابی سمبل استقامت، صبر و مهربانی بود.

استاد حوزه علمیه خواهران تصریح کرد: بازگشت آزادگان به کشور از چند جهت حائز اهمیت است از جمله اینکه برگشت پیرزومندانه این عزیزان دلیلی بر شکست توطئه های استکبار در به چالش کشاندن جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد:  صبر، پایداری، استقامت و ولایت مداری آزادگان سربلند و با عزت در دوران اسارت مایه سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

خانم آقازاده عنوان داشت: امروز اگر ایران اسلامی عزتمند است و در دنیا حرفی برای گفتن دارد به واسطه جانفشانی شهدا، ایثارگران، وجود آزادگان و تحمل سختی دوران اسارت می باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بویین زهرا بیان داشت: آزادگان سرافراز به این جهت سند افتخار ما می باشند که در دوران اسارت با تحمل سختی بهترین و طلایی ترین دوران زندگی خود را برای عزت و شرف کشور در اسارت رژیم بعث سپری کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha