پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سید احمد صافی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید احمد صافی خطیب جمعه کربلا گفت: برخی افراد مسنّ که به اداره بازنشستگی مراجعه می کنند، با رفتار هایی رو به رو می شوند که نه تنها نشانه ای از احترام ندارد، بلکه اهانتی عمدی است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین سید احمد صافی خطیب جمعه و نماینده حضرت آیت الله سیستانی، در خطبه های نماز جمعه امروز در صحن شریف امام حسین (علیه  السلام) گفت: برخی افراد مسن که به اداره بازنشستگی مراجعه می کنند با رفتار هایی رو به رو می شوند که نه تنها نشانه ای از احترام ندارد، بلکه اهانتی عمدی است و می بینیم برخی کارمندان می خواهند تمام مشکلاتشان را روی فرد بازنشسته ای که عمرش را در خدمت به وطن صرف کرده، خالی کنند.

وی افزود: در جامعه باید به بازنشستگان خدمت شود، اما ما می بینیم که به هنگام مراجعه به اداره ها کمترین امکانات رفاهی را برایشان فراهم نمی کنند و برخی کارمندان از موضع بالا با آنان صحبت می کنند، گویی رئیس آنها هستند!

سید صافی از عملکرد خطوط هوایی عراق نیز انتقاد کرد و گفت: پرواز ها بسیار زیاد به تأخیرمی افتد و مسافران ساعت ها در فرودگاه خسته و سرگردان می شوند و کسی در این رابطه توضیحی نمی دهد.

وی تاکید کرد: احترام به مردم باعث رشد فرهنگ است، اما گویی برخی مسئولان و اداره ها  این چیز ها را نمی دانند و نمی توانند به دیگران احترام بگذارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha