پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نمایشگاه خوشنویسی اسلامی «القلم» در اسلام آباد

حوزه/در نمایشگاه بین المللی خوشنویسی اسلامی «القلم» که به زودی در اسلام آباد پاکستان، همراه با جشن‌های استقلال این کشور برگزار شده و در آن هنرمندانی از ۱۰ کشور شرکت داشته، آثار هنری از ۴۰ کشور مختلف به نمایش گذاشته می‌شوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از tribune، نمایشگاه بین المللی خوشنویسی با عنوان «القلم» به زودی در اسلام آباد پاکستان برگزار می‌شود. این نمایشگاه خوشنویسی و خطاطی که قرار است دارای سمینارها و کارگاه‌های آموزشی هنری باشد، به مناسبت جشن‌های استقلال پاکستان برگزار شده و هدف از برپایی این نمایشگاه ارتقاء و شکوفایی هنر اسلامی خوشنویسی می‌باشد.

عرفان صدیقی مشاور و دستیار ویژه نخست وزیر در بنیاد «تاریخچه ملی و میراث ادبی» پاکستان، درحالی که ریاست جلسه نهایی سازی مقدمات این نمایشگاه خوشنویسی را بر عهده داشت، خبر برگزاری این رویداد را اعلام کرد.

قرار است در این نمایشگاه هنرمندان خوشنویس از 10 کشور اسلامی حضور داشته باشند و آثار هنری خطاطانی از 40 کشور مختلف نیز به نمایش گذاشته خواهند شد.

این نمایشگاه خوشنویسی از سوی بنیاد «تاریخچه ملی و میراث ادبی» در پاکستان و با همکاری مرکز تحقیقات تاریخ، هنر و فرهنگ اسلامی (ایرسیکا) و سازمان همکاری اسلامی برگزار خواهد شد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha