جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید حججی

حوزه/معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خون شهید حججی به دنیا ثابت کرد که نسل جوان ایران اسلامی با پیروی از ائمه اطهار(ع) در دفاع از اسلام و مظلومیت همواره ثابت‌قدم است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، رسول سنایی راد، امروز در یادواره شهدای مدافع حرم بجنورد در جمع طلاب، روحانیون و مردم مرکز این استان، با گرامیداشت یاد شهید حججی از شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: داعش با نمایش صحنه شهادت این مرد بزرگ، قصد جبران شکست‌های خود را داشت درصورتی‌که آنان با این اقدام غیرانسانی، اهداف شوم خود را به تمام دنیا نشان دادند.

وی افزود: دشمن به تفاوت نسل‌ها چشم امید دوخته و قائل به این بود که در ایران مداخله مستقیم نیازی نیست، زیرا نسل جوان خواه‌ ناخواه در مقابل نسل گذشته به پا می‌خیزد، اما خون افرادی چون شهید حججی دنیا را تکان داد.

سنایی راد تصریح کرد: خون شهید حججی ثابت کرد نسل جوان ما با پیروی از ائمه اطهار(ع) در دفاع از اسلام و مظلومیت ثابت‌قدم است و هیچ‌گاه از دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس اسلام و دین کوتاه نمی‌آید.

وی با بیان اینکه شهید، خود زنده کننده و احیاگر است، گفت: شاید جریان تکفیری تصور می‌کرد که با نمایش صحنه‌های به اسارت گرفتن و شهادت شهید حججی، می‌تواند بخشی از شکست‌های بزرگ خود را جبران کند، البته داعش در گذشته شکست‌های پیاپی تجربه کرده و سیر نزولی برای جریان تکفیری نیز آغاز شده است، لذا امروز به دنبال این است که جبران کند

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: مطابق هیچ پروتکل جهانی، کشتن اسیر قابل قبول نیست و دین اسلام نیز درباره مدارا با اسیر سفارش می‌کند، چگونه قبول کنیم که این رفتار اسلامی و انسانی است؟

وی گفت: داعش تلاش دارد پیروزی را در سایه وحشت پیش ببرد و به تصور خود اگر وحشت ایجاد کند پیروزی کسب کرده است، در صورتی‌ که این اشتباه بزرگ تکفیری‌ها موجب شد امروز شهید حججی، مشتاقان زیادی در سراسر کشور و بلکه دنیا پیدا کند

سنایی راد در ادامه با بیان اینکه هدف از حضور نیروهای ایران در سوریه دفاع از مظلومیت و انسانیت است و این امر مهم سبب مستأصل شدن جهان غرب شده است، افزود: امروز در سوریه و عراق دو جبهه در حال مبارزه هستند، جبهه‌ای که اسیر را به‌ طور غیرانسانی به قتل می‌رسانند و جبهه‌ای که برای دفاع از مظلوم از جان خود می‌گذرند.

وی با اشاره به اینکه دست دوستی داعش با اسرائیل و آمریکا ظاهری است، چرا که همراهی این سه جریان شوم فقط به دلیل ترس از نظام اسلامی است، اظهار داشت: جریانی که ملعبه دست لیبرال باشد، سرنوشتی جز بیچارگی و نابودی برایش وجود ندارد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز جهان غرب فهمیده است در برابر نظام اسلامی بسیار ناتوان است و به‌تنهایی نمی‌تواند اقدامی انجام دهد از این‌ رو جریان تکفیری را به میدان آورده تا شاید بتواند به اهداف شوم خود دست یابد.

وی با بیان اینکه داعش با جنایت‌های بزرگ خود فراتر از هیتلر پیش رفته است، گفت: برای تمام جهان روشن است که داعش دست‌ پرورده لیبرال دموکراسی است و از ترس قدرت نظام اسلامی جنایت‌های غیرانسانی را انجام می‌دهد که خون شهید حججی نیز این موضوع را بیش‌ازپیش به همگان ثابت کرد.

سنایی راد خاطرنشان کرد: جهان غرب خیال تغییر نسل جوان را داشت و تصور می‌کرد جوانان شجاع که حاضرند برای دفاع از نظام اسلامی و ظلم ایستادگی کنند دیگر وجود ندارند، اما ایران با تقدیم شهدایی همچون شهید حججی ثابت کرد همواره پیرو ائمه (ع) بوده و در دفاع از دین و ارزش های اسلامی حتی قدمی عقب‌نشینی نخواهند کرد.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha