پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شهدای گمنام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، در یادواره ۱۳۸ شهید گمنام استان بوشهر، شهدا را مصداق شجاعت و ايمان و تقوا دانست و گفت: اگر در کنار هم باشیم دشمن نمی‌تواند لطمه‌ای به انقلاب و نظام بزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» بوشهر، یادواره 138 شهید گمنام استان بوشهر و مراسم وداع با شهدای گمنام، شامگاه دوشنبه با حضور گسترده مردم در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، در این مراسم با تسلیت شهادت امام جواد(ع) به جایگاه شهدا نزد خداوند اشاره کرد و گفت: شهدا در هر فضايي قرار مي گيرند با خود مهماني خدا و بوي بهشت مي آورند.

رئیس شورای حوزه علمیه بوشهر، شهدا را نماد صبر و استقامت عنوان کرد و ابراز داشت: هركسي مي خواهد در مسير زندگی فردی و اجتماعی موفق شود بايد صبر داشته باشد و شهدا نماد صبوري و مقاومت هستند.

امام جمعه بوشهر افزود: خداوند در اين دنيا خط كمال دنيايي و اخروي انسان را مشخص مي كند و كساني كه اعتقاداتشان الهي است و آن را با سرافرازي و شجاعت بيان مي كنند و تمام سختي ها را تحمل مي كنند نزد خداوند جايگاه والايي دارند

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، شهدا را مصداق شجاعت و ايمان و تقوا دانست و گفت: اگر در کنار هم باشیم دشمن نمی‌تواند لطمه‌ای به انقلاب و نظام بزند.

گفتنی است در این مراسمآقایان  معینی و فاطمی از مداحان اهل بیت(ع) به مدیحه سرایی پرداختند. همچنین در این مراسم که با حضور باشکوه مردم برگزار شد پیکر مطهر سه شهید گمنام بر روی دستان مردم در فضای حسینیه تشییع شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha