جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سروستانی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: حضرت امام محمد تقی (ع) دارای فضایل اخلاقی بی شماری هستند که عبودیت و بندگی خداوند و طلب توفیق از ذات ربوبی از محورهای زندگی آن حضرت به شمار می آیند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، امروز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت امام محمد تقی (ع) گفت: حضرت امام جواد (ع) از زوایای مختلف، دارای شخصیت برجسته ای بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: امام جواد (ع) مظهر جود و سخا و علم و معرفت بودند و یکی از ویژگی های آن حضرت این است که در دوران خردسالی به مقام امامت رسیدند و زکاوت زیادی داشتند.

وی با بیان این که جواد الائمه (ع) با شناسایی به موقع نسبت به عصر خود توانست رسالت مهمی که هدایت و رهبری امت اسلامی بود را به انجام برساند، افزود: آن حضرت با استمرار راه پدر بزرگوارشان و اجداد طیبینش در سنگر امامت به ایفای نقش مهمی پرداختند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تاکید کرد: حضرت امام محمد تقی (ع) دارای فضایل اخلاقی بی شماری هستند که عبودیت و بندگی خداوند و طلب توفیق از ذات ربوبی از محورهای زندگی آن حضرت به شمار می آیند.

وی در خاتمه سخنان خود به ذکر حدیثی از امام جواد (ع) پرداخت که می فرمایند: مؤمن در هر حال نیازمند به سه خصلت است: توفیق از طرف خداوند متعال، واعظى از درون خود، قبول و پذیرش نصیحت كسى كه او را نصیحت کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha