پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 فضای مجازی

حوزه/مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران، با هدف کمک به تحقق این موضوع، و ایجاد زمینه مناسب برای تولید آثار موفق و شکوفایی و شناسایی استعدادهای برتر و طلاب هنرمند، فراخوانی با محوریت بازآفرینی محتوای دینی در فضای مجازی اعلام می‌کند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران، با هدف ایجاد زمینه مناسب برای تولید آثار موفق و شکوفایی و شناسایی استعدادهای برتر و طلاب هنرمند، فراخوانی با محوریت بازآفرینی محتوای دینی در فضای مجازی اعلام می‌کند.

طلاب علاقه مند می توانند با ثبت و ارسال آثار خود در یکی از قالب‌های ذیل در این فراخوان مشارکت کنند.

*وبلاگ نوشت
 طلاب وبلاگ نویس می‌توانند مطالب وبلاگی خود را در دو بخش وبلاگ‌های کوثربلاگ و دیگر وبلاگ‌ها، در این بخش ثبت کنند و شرکت کنندگان لازم است لینک و نشانی مستقیم مطلب مورد نظر خود را ارسال کنند.
 همچنین هر وبلاگ می تواند با حداقل دو و حداکثر چهار مطلب در این بخش شرکت کند و طلاب حوزه های علمیه خواهران نیز که در شبکه کوثرنت حضور دارند می‌توانند لینک حداکثر سه مطلب از مطالب ارسالی خود در شبکه کوثرنت را برای ثبت در این فراخوان ارسال نمایند.
*کوتاه‌نوشت
 لازم به ذکر است که  نوشته ها باید کوتاه باشد (حداکثر 50 کلمه) و این نوشته ها می تواند شامل پست های منتشر شده در کوثرنت، کانال های تلگرامی یا شبکه های اجتماعی دیگر از جمله اینستاگرام یا توییتر باشد.
*پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی
 همچنین: صفحاتی (در شبکه اینستاگرام یا کانال تلگرام) که دست‌کم 500 عضو یا دنبال‌کننده داشته باشند، به زبان متن یا تصویر، به موضوعات دینی پرداخته باشند و به صورت عمومی قابل دسترس باشند می‌توانند در این بخش شرکت کنند. 
*بخش ویژه

طلاب غیرایرانی یا طلابی که به زبان‌های غیرفارسی در فضای مجازی فعالیت دارند، می‌توانند آثار خود را با محوریت بازآفرینی محتوای دینی در این بخش ثبت نمایند.
*شرایط و ضوابط
 برپایه این گزارش: آثارارسالی باید ویژگی بازآفرینی محتوای دینی را دارا بوده و کپی‌برداری مستقیم از منابع نباشد.
  این فراخوان ویژه بانوان طلبه است و  لازم است که طلاب حتما نام محل تحصیل خود و شماره طلبگی خود را هنگام ثبت نام، درج نمایند و در صورت داشتن اطلاعات کافی، می‌توانید آثار دوستان خود را نیز در این فراخوان ثبت کنند.
*تقدیر از برگزیدگان
برپایه این گزارش: از برگزیدگان هر قالب در صورت کسب امتیاز لازم در دومین همایش فعالان فضای مجازی حوزه‌های علمیه خواهران که شهریور ماه 96 در شهر مقدس قم برگزار می‌گردد تقدیر و جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha