جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 توریست

حوزه/ گردهمایی فعالان عرصه تبلیغ برای گردشگران خارجی امروز و به مدت دو روز و با حضور اساتید ارتباطات بین‌الملل و فعالان تبلیغ بین‌الملل در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،  علیرضا عبد الله زاده در  نخستین گردهمایی فعالان عرصه تبلیغ برای گردشگران خارجی با اشاره به اهمیت به‌کارگیری قدرت نرم در تأثیر‌گذاری مبادلات فرهنگی و نفوذ اظهار داشت: در دنیای امروز جنگ نرم حرف اول را در جهان می‌زند و شکل‌های دیگر قدرت به جنگ نرم و قدرت نرم تغییر پیداکرده است.

مسئول کمیته استخراج و پردازش آمار و اطلاعات کاشان بیان داشت:  قدرت نرم می‌تواند با کمترین هزینه‌ای در کشور صورت بگیرد که آثار و ارزش‌های آن نیز به نسبت ماندگارتر از دیگر شکل‌های قدرت در کشور است و جا برای کارهای فرهنگی در کشور بسیار زیاد است.

محمد حسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در استرالیا  نیز در این گردهمایی  گفت: برای اینکه زنان غرب نگاه مثبت و درستی درباره حجاب داشته باشند باید منافع و زیبایی‌های حجاب را برای آنها شرح دهیم به‌صورتی که آنها از بیان استدلال‌های ما قانع شوند.

وی بیان داشت: باید دیوار بدبینی که دشمنان نظام بین ایران و فرهنگ غرب به وجود آورده اند شکسته شود، چرا که عمده این دیوار بدبینی را تبلیغات سوء دستگاه استکبار به وجود آورده است.

سفیر سابق ایران در استرالیاافزود: یکی از برنامه‌ها و سیاست‌هایی رسانه‌های صهیونیستی القاء این نکته است که اسلام دشمن یهودیت و مسیحیت است درحالی‌که اسلام در بسیاری از عقاید به دین مسیحیت و یهودیت اصیل و بدون تحریف دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha