جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید صدرالدین قپانچی

حوزه/ امام جمعه نجف اشرف با اشاره به گزارش مؤسسه واشنگتن در مورد حضور تعدادی رزمنده کویتی در بسیج مردمی عراق گفت: ما ۴ میلیون رزمنده ذخیره داریم که منتظر فرمان هستند و دیگر جایی برای سرباز خارجی نداریم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قپانچی امام جمعه نجف اشرف، پیشرفت نظامی در آزاد سازی شهر تلعفر را ستود و گزارش مؤسسه واشنگتن که در آن به مشارکت ۱۵۰رزمنده کویتی و بحرینی به همراه بسیج مردمی عراق اشاره کرده را تقبیح کرد و اشاره کرد: برخی احزاب عراق، کارمندان خود را تهدید کرده اند که در صورت پیوستن به بسیج مردمی، آنها را اخراج می‌کنند که این جنایت بزرگ است.

سید قپانچی در خطبه های نماز جمعه در حسینیه فاطمیه (ع) در نجف اشراف اشاره کرد: 31 محله از شهر تلعفر آزاد شده و ما بقی مناطق تحت تصرف داعش، در محاصره رزمندگان است.

امام جمعه نجف اشرف، گزارش مؤسسه واشنگتن را تقبیح کرد و گفت: ما 4 میلیون رزمنده در ذخیره داریم که منتظر فرمان هستند و دیگر جایی برای سرباز دیگر نیست. وی افزود: این مؤسسه بهتر است، در خصوص تابعیت های مختلفی که در صفوف داعشی ها می جنگند، گزارش بدهد.

سید صدر الدین قپانچی، تهدید بعضی از کارمندان از سوی برخی احزاب را تقبیح و تاکید کرد: این اقدمات جنایتی بزرگ و اقدامی نامبارک است و هر نهادی که از این شیوه استفاده کند، موفق نخواهد شد.

وی پیرامون اوضاع بصره از نخست وزیر عراق خواست تا یک گروه ضد بحران تشکیل دهد تا اوضاع امنیتی و خدماتی بصره را در غیاب استاندار و رئیس شورای استان، سر و سامان دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha