جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ بدرالدین حسون

حوزه/ شیخ احمد بدر الدین حسون مفتی اعظم سوریه بر اهمیت ترمیم شکاف میان کشورهای عربی، آگاهی از خطرات بزرگی که منطقه را احاطه کرده و تلاش مشترک برای مقابله با آن تاکید کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد بدر الدین حسون مفتی اعظم سوریه بر اهمیت ترمیم شکاف میان کشورهای عربی، آگاهی از خطرات بزرگی که منطقه را احاطه کرده و بر تلاش مشترک برای مقابله با آن تاکید کرد.

شیخ حسون این سخنان را در دیدار هیئتی اردنی متشکل از اعضای کانون وکلا، اساتید دانشگاهی، نمایندگان سابق مجلس، اعضای رسانه و فعالان سیاسی، بیان کرد.

مفتی سوریه با اشاره به اینکه سوریه امروز هزینه مقاومت و ایستادگی اش در برابر توطئه های فروپاشی منطقه را می پردازد؛ تصریح کرد: ملت سوریه از ارتش و فرماندهی شجاع آن حمایت کرده است و اکنون با پیروزی در جنگ علیه تروریسم، ثمره پایداری اش را می چیند.

هیئت اردنی نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه که از ملت و رئیس سوریه در خط مقاومت حمایت می کنند، افزودند: تجاوز به سوریه در واقع تجاوز به امت عربی است.

این هیئت اشاره کرد که سفر آن ها به سوریه و حضورشان در فعالیت های نمایشگاه بین المللی سوریه مؤکد این است که سوریه در جنگ علیه تروریسم پیروز شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha