سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
شیخ یزبک

حوزه/ شیخ یزبک گفت: در آستانه پیروزی دیگر لبنان اعلام می‌کنیم موضع ما همچنان حفظ ارتش است و از دستاوردهای ارتش قدردانی می‌کنیم و امکان ندارد ما حتی از یک وجب از خاک کشورمان یا یکی از رزمندگان ارتش صرف نظر کنیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد یزبک رئیس هیئت شرعی حزب الله صبح امروز در جشن بزرگداشت دو تن از مجاهدان حزب الله در مجتمع سیدالشهدا(ع) در منطقه هرمل گفت: امروز به برکت سه رکن ارتش، ملت و مقاومت و با حمایت های ارتش سوریه به زودی تمام منطقه جرود لبنان از لوث وجود تروریست ها آزاد می شود و مردم این منطقه به خانه های خود باز می گردند و پرچم های پیروزی در این منطقه برافراشته می شود.

وی افزود در آستانه پیروزی دیگر لبنان اعلام می‌کنیم موضع ما همچنان حفظ ارتش است و از دستاوردهای ارتش قدردانی می‌کنیم و امکان ندارد ما حتی از یک وجب از خاک کشورمان یا یکی از رزمندگان ارتش صرف نظر کنیم.

رئیس هیئت شرعی حزب الله گفت: آمریکا و برخی گروه های لبنان دوست داشتند تروریست ها در لبنان باقی بمانند اما پس از پیروزی لبنان در برابر تروریست ها برای همه روشن خواهد شد که این پیروزی ها و مبارزه با تروریست ها فقط با خواسته داخل لبنان و بدون تاثیرپذیری از خارج صورت گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha