جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی

حوزه/ امروز طلاب و فضلا از فرصتها و تهدیدات فضای مجازی غافل نباشند از این فضا برای معرفی جریان و تفکر غدیر بهره مند شوند و اسلام محمدی را به دنیا معرفی کنند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار جمعی از طلاب و مبلغان اعزامی به مناسبت دهه ولایت، با بیان این که  باید از این فرصت برای معرفی اسلام ناب بهره گرفت گفتند: ما با تاکید و پافشاری بر اصول خود توصيه مي کنیم از اختلاف افکنی جلوگيري شود که دشمن با اختلاف بین شیعه و سنی در تلاش است است که به  اصل اسلام را ضربه بزند.

این مرجع تقلید  غدیر را سرمایه بزرگی برای همه مسلمانان برشمردند و بیان داشتند: مسئله امامت و رهبری از موضوعات بسیار مهمی است و شاید بگویم مهمترین مسئله است؛ باید جشن های غدیر بسیار پررنگ برگزار شود و عقاید خود را به دور از تفرقه افکنی و اختلاف و دشمنی به جهانيان معرفی کرد.

ایشان با بیان این که جهان امروز تشنه معارف ناب اهل بیت علیهم السلام است اظهارداشتند: کسی که  مجری برنامه الهی و دستورات پروردگار متعال است و قرآن را اجرا کرده و به عرصه زندگی می آورد و هدایت بشریت را عهده دار می شود امام است.

 حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان روایتی  که فرمود،  اولین انسان که خلق شد و آخرین انسان هم که از دنیا می رود امام و رهبر است گفتند: امروز طلاب و فضلا از فرصتها و تهدیدات فضای مجازی غافل نباشند از این فضا برای معرفی جریان و تفکر غدیر بهره مند شوند و اسلام محمدی را به دنیا معرفی کنند.

ایشان تاکید کردند: طلاب و روحانیون باید شبهه افکنی اعتقادی را که عمده آن نسبت به جایگاه امامت و ولایت و رهبری است را پاسخ دهند تا خدای ناخواسته انحرافی پیش نیاید.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha