جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام قاضی خانی

حوزه/ مردم انقلابی با اتحاد، همدلی و همگرایی ِدین خود را به انقلاب ادا کرده اند و مسئولان نظام اسلامی به ویژه دولتمردان باید قدر این مردم را بدانند و در مسیر خدمت به آنان حرکت کنند.

 حجت الاسلام اصغر قاضی خانی، معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با تاکید بر توجه مسئولان به ویژه دولتمردان به وضع مردم، گفت: مردم انقلابی با اتحاد، همدلی و همگرایی،  دین خود را به انقلاب ادا کرده اند و مسئولان نظام اسلامی باید قدر این مردم را بدانند و اتحاد و همگرایی میان خود را بیشتر حفظ کنند.

وی افزود: شکل گیری انقلاب اسلامی ایران با عنایت خداوند و محوریت ولایت مطلقه فقیه و این سخن امام خمینی(ره) که فرمودند، ما مامور به وظیفه هستیم و نتیجه با خداست، شکل گرفت.

معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان تصریح کرد: پویایی و بالندگی نظام اسلامی  مرهون همگرایی و اتحاد بین نیروهای انقلابی است؛ چه در دوران قبل از انقلاب و چه در زمان جنگ تحمیلی و وضعیت کنونی این همگرایی را به خوبی می بینیم.

وی با تأکید بر حفظ این همگرایی اظهار کرد: هرچه ِکشتی نظام اسلامی بیشتر حرکت می کند و با امواج متلاطم توطئه های داخلی و خارجی مواجه می شود، همگرایی میان نیروهای انقلابی ضرورت بیشتری پیدا می کند.

حجت اسلام قاضی خانی همچنین به مسئله بصیرت اشاره کرد و گفت: مسئله بصیرت انقلابی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، باید در میان نیروهای ارزشی و انقلابی مورد توجه جدی قرار گیرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان در ادامه خاطرنشان کرد: مردم انقلابی و همیشه در صحنه همواره نشان داده اند، هرجا که نظام و انقلاب نیاز به حظور و جانفشانی آنها دارد، با جان و دل در عرصه های جهاد و حضور گام نهاده اند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت مسئله همگرایی میان نیروهای انقلاب، گفت: پویایی و بالندگی نظام اسلامی مرهون همگرایی و اتحاد در میان نیروهای انقلابی است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha