جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سیدعلی فضل الله

حوزه/سید علی فضل الله امام جمعه بیروت بر اهمیت گشایش و ارتباط عراق با کشور های عربی و اسلامی و بر عکس تاکید کرد و گفت: این ارتباطات آثار مثبتی در اوضاع کشور های عربی و اسلامی خواهد داشت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» سید علی فضل الله امام جمعه بیروت بر اهمیت گشایش و ارتباط عراق با کشور های عربی و اسلامی و بر عکس تاکید کرد و گفت: این ارتباطات آثار مثبتی در اوضاع کشور های عربی و اسلامی خواهد داشت و بحران ها و فتنه هایی که بیشتر کشور های منطقه را در برگرفته را حل و فصل خواهد کرد.

وی در بازدید از دفتر بعثه حج عراق در عربستان، دستاورد های ملت عراق در مبارزه با تروریسم را ستود و بر ضرورت تلاش برای حمایت از وحدت عراقی و سرمایه گذاری این دستاورد در جهت یکپارچه کردن و وحدت کلمه عراقی ها تاکید کرد.

سید فضل الله همچنین از همه اقشار عراق خواست به آغوش حکومت این کشور بروند و همگی در ساخت عراق جدید بعد از فتنه هایی که از زمان هجوم آمریکا تا خشنوت تروریستی و فتنه داخلی گریبانگیر آن شده است، مشارکت کنند.

وی با اشاره به اینکه بی عدالتی اکثراً موجب فراهم شدن محیطی می شود که تروریست ها برای آن تلاش می کنند، تلاش دولت و جهت های مختلف عراقی را برای حمایت از وحدت کشور به دور از عناوین مذهبی و طایفه ای ستود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha