جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به ضرورت تبیین خانواده آرمانی در جامعه، گفت: باید اتاق فکر تبلیغ در این موضوع تشکیل و مسایل مربوط به خانواده به صورت ریز بررسی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان، ظهر سه شنبه در همایش ائمه جمعه شمال غرب کشور که با عنوان تحکیم مبانی خانواده در پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز برگزار شد، با اشاره به تلاش غربی ها برای تغییر سبک زندگی اسلامی، ابراز داشت: غربی ها در تغییر معماری منازل و سبک زندگی اسلامی در ایران و طراحی ساختمان ها به سبک دلخواه خودشان موفق بوده اند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: غربی ها سازمان هایی احداث کرده اند، مانند یونسکو تا برنامه هایی را طرح ریزی کنند که تلاش برای کاهش ازدواج و ایجاد ترس ازدواج در جوانان از آن جمله است.

تسلط بر فرهنگ موجب حاکمیت مداوم می شود

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: تسلط بر فرهنگ موجب حاکمیت مداوم می شود براین اساس غربی ها با تهاجم فرهنگی به دنبال تسخیر فرهنگ ها هستند.

وی با بیان تلاش غرب برای گرفتن نقش مادری از زنان، عنوان کرد: آن ها با راهکارهای مختلف در این زمینه کار کردند و کارکرد خانواده را تغییر دادند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: خانه در دین مبین اسلام محل آرامش است، اما امروز به یک دغدغه تبدیل شده و بسیاری از جوانان در انتطار ازدواج هستند و به دنبال سر پناه می گردند و به دلیل نداشتن خانه و مسکن، ازدواج خود را به تعویق می اندازند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: خانواده آرمانی باید برای مردم تبیین شود و ائمه جمعه در تریبون های خود نسبت به این مساله اهتمام داشته باشند.

وی در پایان افزود: رسانه ها و صدا و سیما نیز باید در این زمینه تلاش کنند، باید اتاق فکر تبلیغ در این موضوع تشکیل شود تا مسایل مربوط به خانواده به صورت ریز بررسی شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha