پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 424547
۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۵
ذوالفقاری

مدیر مدرسه شیخ الاسلام قزوین گفت: با آمدن پیکر برادرم دیگر چشم انتظاری برای مادر وخانواده ام به پایان رسید وشکر گزار خدای متعال هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین احمد ذوالفقاری در حاشیه مراسم تشییع شهید محمد ذوالفقاری و شهید طلبه جمشید آقاجانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، از حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری و مدیریت حوزه های علمیه استان، طلاب و اساتید حوزه های علمیه استان قزوین در این مراسم قدردانی نمود.

رزمنده دوران دفاع مقدس به بازگشت پیکر برادر شهید خود اشاره کرد و گفت: بنده در عملیات کربلای چهار حضور داشتم و آخرین دیداری که با وی داشتم، این بود که همیشه سفارش می کردند نگذاریم امام تنها بماند و باید از این خاک مقدس دفاع نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالفقاری به پایان 31 سال چشم انتظاری اشاره و اظهار کرد: مادرم و خانواده خیلی در این مدت چشم انتظار بودند تا خبری از برادرم به دست بیاورند، ولی در این مدت امیدوار بودیم روزی گروه تفحص شهدا، خبر پیدا شدن وی را به ما خواهند داد.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی مرهون رشادت ها و از خودگذشتگی ملتی است که در دفاع از کیان، اعتقادات و ارزش‌های اسلامی و اخلاقی پیشگام بوده و سال‌های دوران دفاع مقدس، نقطه عطف اراده این ملت برای حفظ آرمان ها، تمامیت ارضی و مبارزه‌ با تجاوز زورگویان به شمار می رود.

مدیر مدرسه علمیه شیخ الاسلام قزوین با بیان این که امام راحل انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را بنیان نهادند و شهدا نیز این دستاورد بزرگ را تثبیت کردند،‌ افزود: امنیت، عزت و اقتدار امروز ما مرهون خون پاک شهداست و امروز شهدای مدافع حرم و  امثال شهید حججی ها اقتدار و عزت ایران را به رخ جهانیان کشاندند و نمونه و اسوه صبر، ایثار و مقاومت برای همه آزادی خواهان شدند.

وی اظهار کرد:  شهدا ارزشمندترین دارایی خود را در راه تحقق اندیشه های امام راحل نثار کرده و با فداکاری عامل ماندگاری و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

استاد حوزه علمیه قزوین با تأکید بر این که هرچه داریم از برکت خون شهیدان است، ادامه داد: روزی جوانان فرهیخته ما احساس وظیفه کردند که رسالت در میدان جنگ است و امروز رسالت جوانان ما باسواد شدن همراه با معنویت و جهاد علمی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha