جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی-نماینده ولی فقیه در سپاه

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تدابیر رهبر معظم انقلاب موجب خنثی شدن توطئه دشمنان شد، گفت: آمریکا با ایجاد گروهک تروریستی داعش در منطقه به دنبال ایجاد ناآرامی در ایران اسلامی بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به نقش مؤثر ایران اسلامی در کشورهای منطقه به‌ویژه سوریه، عراق و یمن اظهار داشت: اگر تدابیر حکیمانه و به‌موقع و هوشیارانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در منطقه نبود، مقابله با توطئه‌های دشمنان هزینه‌های بسیار سنگینی را بر کشور تحمیل می‌کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: تدابیر مقام معظم رهبری سبب شد تا در کشورهای سوریه و عراق، با تکیه‌بر نیروهای مردمی بر عوامل تروریستی آمریکا پیروز شویم.

وی خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از نقاط ضعف دشمنان و تبدیل نبرد نابرابر به نبرد نامتقارن موجب شده تا امروز آمریکا جرئت حمله به ایران اسلامی را نداشته باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعیدی افزود: تدابیر حکیمانه و هوشیارانه و سیاست‌های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در اتخاذ سیاست‌های لازم در قبال رویدادهای منطقه سبب شده است تا تهدیدهای پیش رو در منطقه تبدیل به فرصت شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا با ایجاد گروهک تروریستی داعش به دنبال ایجاد ناآرامی در مرزهای ایران اسلامی و آشوب در داخل کشور بود، گفت: این توطئه نیز با هوشمندی مقام معظم رهبری در خارج از مرزهای ایران اسلامی خنثی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha