پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
گروه خیریه اسلامی جدید در اوکلاهامای آمریکا آغاز به کار کرده است

حوزه/ یک گروه خیریه جدید متشکل از مسلمانان شهر تولسا در ایالت اوکلاهاما قصد دارند به کمک نیازمندان، بی‌خانمان‌ها، پناهندگان و زنان آسیب دیده از خشونت‌های خانگی بشتابند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از fox23، یک گروه خیریه اسلامی جدید در ایالت اوکلاهامای آمریکا، برای کمک به نیازمندان، بی‌خانمان‌ها، پناهندگان و زنان آسیب دیده از خشونت‌های خانگی اعلام آمادگی کرده است.
این گروه با عنوان «مسلمانان برای مهربانی» در شهر تولسا واقع در ایالت اوکلاهاما، برای کمک به نیازمندان اعلام آمادگی کرده، در حال گشایش یک سیستم تحویل غذا به بی‌خانمان‌ها به صورت هفتگی هستند.
به گفته سرپرستان این گروه، آن‌ها با همکاری رستوران‌های محلی قصد دارند یک ماشین ون را برای رساندن غذا به طور هفتگی به بی‌خانمان‌ها پس از برگزاری نماز جمعه به کار بگیرند تا به طور میانگین بتوانند حداقل 100 نفر را اطعام کنند.
این گروه همچنین قصد دارد یک رستوران عام المنفعه با عنوان «کافه مهربانی» راه اندازی کند. این رستوران پس از مدتی به یک رستوران سودآور برای کمک به فقرا تبدیل خواهد شد. این گروه کمک‌های مردمی را نیز برای ارسال غذا به نواحی نیازمند شهر و بی‌خانمان‌ها نیز پذیرا است. زنان پناهنده و بیکار نیز می‌توانند در این رستوران استخدام شده و به کار مشغول گردند. این کمپین خیریه که چند ماه پیش کار خود را آغاز کرده، امیدوار است بتواند تاثیر مثبتی بر جامعه بگذارد.
بنیانگذاران این پروژه هدف اصلی آن را کمک به زنان پناهنده، بی‌خانمان و آسیب دیده از خشونت‌های خانگی در آمریکا عنوان کرده‌اند. 
سرپرست این پروژه گفت: امیدواریم برنامه‌های ما تاثیر خوبی بر جامعه تولسا گذاشته و پیام عشق و حمایت را بفرستد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha