پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شب شعر طلاب در وسف

حوزه/ حجت الاسلام ماندگار از آموزش پژوهش محور و تربیت طلاب پژوهشگر در مدرسه علمیه پیامبر اعظم(ص) خورموج استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر حجت الاسلام امید ماندگار، مدیر مدرسه علمیه پیامبر اعظم(ص) خورموج امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید این مدرسه گفت: به لطف امام زمان(عج) و با تلاش های صورت گرفته در ایام تبلیغ و پس از آن برگزاری آزمون های کتبی و مصاحبه امسال 16 نفر از دانش آموزان خوب پایه سیکل در شهرستان را جذب حوزه علمیه کردیم که همه از دانش آموزان برجسته این شهر هستند.

وی به برنامه های پیش بینی شده تهذیبی و پژوهشی در طول اسال اشاره کرد و اظهار داشت: در بحث مسائل تهذیبی برنامه های خاصی تدارک دیده شده است که برگزاری جلسات درس اخلاق یکی از مهمترین برنامه ها است.

حجت الاسلام ماندگار به تاثیر درس اخلاق در بین طلاب اشاره کرد و با بیان اینکه اخلاق در حوزه از ضروریات است، ابراز داشت: دروس اخلاق سبب تقویت تهذیب نفس می شود و همه علما و بزرگان حوزه بر این معنا تاکید دارند.

مدیر مدرسه علمیه پیامبر اعظم(ص) خورموج توجه به امر پژوهش را از دیگر برنامه های این مدرسه برای امسال عنوان کرد و افزود: تقویت طلاب در امر پژوهش با برگزاری کلاس های پژوهشی و داشتن نشریه دیوار پژوهشی، شرکت در جشنواره های پژوهشی همچون علامه بلادی(ره) و علامه حلی از جمله این برنامه برای ارتقای سطح پژوهشی است.

حجت الاسلام ماندگار پایه های تحصیلی این مدرسه را شش پایه عنوان کرد و گفت: 57 طلبه در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند و با 5 استاد عهده دار تدریس آنان می باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha